Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 har en unge på 3 år med eksen, vi får snart en til, men han har nå helt bakket ut og viser ingen intr. kun for eldstemann, som han gjeeeerne nå plutselig vil være masse med. Det er kun snakk om dager før nestemann kommer, og han vil ikke være med på fødsel og helst ikke vite noe som helst. har prøvd å forklare han at man ikke tar en unge og ikke den andre, men han får alt til å virke som dette er normalt. men det kan det da vel ikke være?? har også prøvd å forklare han at hos mekleren så kan det faktisk hende de vil prøve å oppmuntre han til å komme hver dag og da være der noen timer, sånn at kanskje litt gjensidig kontakt med minstemann skal komme, men da fikk jeg beskjed fra han at det kom aldri til å skje. men da mener jeg at å opprettholde kontakt med eldstemann heller ikke er aktuelt. går ikke lange tiden før de faktisk forstår forskjellsbehandlingen. for dettte er vel ikke normalt???
Kosel Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 NEI, ærlig talt!! man forskjellsbehandler da ikke ungen sine!!! Har bekjente som har blitt forskjellsbehandlet og det er ikke mye godt for et barn å skjønne at mamma eller pappa liker den ene bedre enn den andre. Vil han ha omsorgsrett for kun ett av barna sine og eller? Nei, sett ned foten. DET går ikke ann!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 nei, ikke sant. jeg syns heller ikke det virker spesielt normalt. men slik han omtaler saken, så virker det som om han tror dette er den normaleste ting i verden. Ja, han vil helst bare ha noe med eldstemann å gjøre. syns ikke dette går ann! men noen som vet hvordan mekleren stiller seg til slike ting, evt hva de anbefaler av samvær om han ombestemmer seg. har så vondt av eldstemann som ikke skjønner noen timg, og nurket som ligg i magen og er så uønsket av pappan sin..
Kosel Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 ingen erfraring fra området. Men jeg kan aldri tenke meg at slike holdinger blir sett så positive på fra meglers side... Det er jo snakk om at han skiller mellom to av barna sine, og etter hvert som de blir eldre og forstår hva som foregår vil det jo helt klart prege de. I mine øyne ville det være barnemishandling å tillate ham å kun ha kontakt med ett av barna sine og velge bort det andre... Tror du vil ha megleren på din side i denne saken!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 ja, jeg og syns det føles som omtrent barnemishandling, men når jeg da kommer med et forslag at de da begge har det bedre uten han, så er jeg visst helt gal i hode som kan komme med et slik forslag, men bedre med ikke noe kontakt enn forskjellsbehandling syns nå jeg. ja, håper jeg vil ha mekler på min side, men han endrer seg sikkert helt til vi skal dit, later som om han er den superpappan og at jeg er den onde. noen som har noe peiling på å mye en mekler anbefaler en pappa å være med sitt nyfødte barn? antall timer og dager...
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 det er ikke nromalt nei, skjønner deg godt, det burde være begge eller ingen!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 ja, man kan vel ikke dele søsken, om det ikke er et ønske fra alle, på en måte...
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 absolutt ikke anbefalt å dele søsken, det er jo rett og slett umenneskelig syns jeg å skal splitte søsken!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 nei, ikke sant. de har det jo best sammen de. syns egentlig ikke noe om at de skal bo litt her og der selv om det er anbefalt at de skal være hos pappan annenhver helg. ikke når de er så små, bli dytta rundt uten å helt skjønne hvorfor. men det er jo desverre ikke slik man kan bestemme selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå