Gå til innhold

Hva syns dere om Lucian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uttales "Luuuusjiann" da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint så sant dere ikke har ett helnorskt etternavn....Lucian Olsen blir liksom ikke helt bra i mine ører.....

Skrevet

fok vil kasnkje måtte spørre opp igjen om det er lucia du mener eller om han heter luciaN..

Skrevet

Det uttalles jo på en helt annen måte enn Lucia da..

Lusia.. Lusjiann(med lang u)..

Etternavnet er Miller...

Skrevet

Skal du velge det navnet så velg det NÅ, om 4 år er det sikkert hypertrendy og annenhver guttunge heter det!

Skrevet

Lucy er den feminine formen av Lucifer, og Lucian blir den maskuline formen av Lucia...

Jeg tenker at det er et forferdelig navn, som er innmari feminint:)

Skrevet

Jeg syntes Lucian er ganske tøft:) Jeg tenkte med en gang på filmen Underworld. Men så liker jeg veldig godt navn som er spesielle og noe utenom det vanlige. Noe som ikke nødvendigvis alle andre har.

Jeg vet ikke hva kjønn jeg bærer på i magen, og skal ikke vite det før baby'n kommer til verden:) Så prøver og tenke ut navn til både gutt og jente. Å det er ikke så lett. Spesielt når mann'n i huset også har lyst til og birda med litt:)

Skrevet

Skjønne barn fortjener skjønne navn... Lucian er et skjønt navn. Kjempefint ! ( Minner meg om barske fotomodellmenn...)

Skrevet

Lucy og Lucian kommer fra det latinske Lucas, som betyr LYS. Lucifer betyr også i utgangspunktet LYS. Rart, det der!

Skrevet

Helt enig i at skjønne barn fortjener skjønne navn! De er jo det viktigste vi har :o) Lucian er fint, men jeg uttaler det med samme lyd som Julian; Lusian. Men med c, da.

Skrevet

Navnet er veldig spesiellt, har ikke hørt det før tror jeg.

Men jeg liker det ganske godt!

Skrevet

Dette navnet liker jeg, men ville ikke uttalt det slik som du sier, penere å si det sånn det skrives!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...