Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Jeg vil kjøpe en sabeltann til snuppa, men vil gjerne ha den jeg har sett før i mine yngre dager... Det var rødt cover på den, og i filmen husker jeg de skrapa av det sorte på ankeret som lå utenfor scenen der, også var den gullbelagt.... Og de feira Pinky's bursdag, og sang en fin sang da... Det er alt jeg husker igrunn.... Noen som vet??
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Kan ikke si at jeg husker at de feirer Pinky's fødselsdag, men forestillingen du tenker på er "Grusomme Gabriels skatt" (Det er Gabriels anker som ligger i Kjuttaviga) Tror de også har spilt en litt annen versjon av denne i Dyreparken, men den er nok ikke blitt laget film av.... kanskje det var der de feiret bursdagen...?...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 "Kaptein Sabeltan og Grusomme Gabriels skatt" mener det er den vi så ifjor i kr.sand. Har filmen, men orker ikke spole å se.
Nit@™ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Her har du alle som er gitt ut.. http://www.sfnorge.no/barnasfavoritter/morosonen/article85692.ece
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Om det er fra dyreparken eller ikke aner jeg virkelig ikke.. Takk for linken, men den filmen om gabriells skatt som er derfra, er fra 2004-2005. Jeg så denne filmen når jeg gikk på ungdskolen, så et sted mellom 1997-2000... Hmm.. jeg får vel lete videre da )
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 hmmm... du har jo "Kaptein Sabeltann og jakten på den gylne tiger" også... Det er samme forestilling som spilles i år.... og den har vi på DVD fra før altså.... (Der Janne Formoe spiller heksa Miriam)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 i denne jeg tenker på, er janne ganske ung.. og spiller ei søt litta jente... åååå, at jeg kan glemme alt sånn da! Lite visste jeg om at jeg 10 år etter skulle sitte her med ei sabeltannfrest 3 åring, og en lillebror i magen )
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 ok... den heter visst "Kaptein Sabeltann og den forheksede øya" den filmen jeg snakket om til sist her.... Det er altså forestillingen som spilles i år, og har egentlig ingenting med spm. til HI å gjøre...hehe ;o)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 OK... hvis den er så gammel så heter den nok " Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga" og er fra 1993, eller "Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttaviga" og er fra 94. Begge disse er kun utgitt på video....
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Der tenker jeg... hehe ) Søren da!!! Har jo såå lyst og se den igjen, men hvem har vel videospiller nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå