Gå til innhold

bryllupsgave og pappa-gave. dere er sikkert lei av spm, men jeg står helt fast her... noen med et godt forslag?

Anbefalte innlegg

bryllupsgave og pappa-gave. dere er sikkert lei av spm, men jeg står helt fast her... noen med et godt forslag? NYTT 12:54 12.07.2007

vi giftet oss 2 september i fjor og har termin med nr 2 10 september!

så jeg må ha både btyllupsgave og pappa-gave (ja jeg veit mange synes det å få en baby må være den supre bryllupsgaven for oss begge, men han er alltid så flink til å kjøpe ting ihemmelighet og overaske meg så jeg gjerne vil gjøre noe tilbake!

I bryllupsgave har jeg tenkt på et sånt "gavekort/klippekort" på meg selv eller noe i den duren, men siden vi skal ha bern og jeg ikke ser for meg mye action akkurat den tiden så passer vel ikke det særlig bra.

kom akkurat på at jeg kunne kjøpe masasjetimer til oss begge utslitte foreldre.

men hva med pappa-gaven?

har lyst å kjøpe noe annet enn sånne verdens beste pappa greier.. og smykker bruker han ikke..

veldig takknemlig for alle forslag for jeg har gått tom=)

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon (riktignok ikke gift, men har en samboer som er utroli flink med små oppmerksomeheter..jeg derimot er ikke like flink) Akkurat som jeg er bombesikker på at han dukker opp med noe til meg og knøttet på sykehuset vil jeg at det skal ligge noe og vente på han når han kommer hjem for en pust i bakken etter fødselen. Jeg har laget meg en profil på fotoknudsen.no der jeg holder på å sette sammen en fotobok til han. Her samler jeg sammen fine bilder av han og meg, ferieminnner, morsomme situasjoner, fine steder vi har vært, voksende mage innimellom osv. Du kan få laget boken fra 249,- (det er den jeg lager) og det er plass til mange bilder og kommentarer. Fargen på omslag og bakgrunn kan du velge selv:)

Ja,så det er altså mitt forslag til pappagave:D

Jeg synes at det bør være et varig minne. Fotoboken var en god ide. Et annet forslag er klokke. Min mann er veldig glad i å bytte klokke etter type stil på antrekket han har på seg, og kanskje det er noe for din mann også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...