trøndermamma Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Skal skifte gardinstenger på vinduene på ene stua. De som var der var tykke trestenger som var skjeve og skakke. Det jeg lurer på er; hvor høyt over vinduet skal jeg feste de nye? Like over listen på vinduet, noen cm over eller langt over? Har kikket litt rundt på nettet, og ser at noen fester dem opptil 10 cm over listen på vinduet, men er redd det ser rart ut.....De gamle stengene var akkurat i kant med listen på vinduet. Er så i tvil.... Hva har dere gjort?
Bella Swan Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Vi har de rett ved siden av øverste del av listen.
Kamomille Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fester de noen cm over lista. Synes det er penest!
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 våre er festa på utsiden av listene og kant i kant med toppe på lista.
trøndermamma Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Er nok en smakssak ja:) Får høre hva samboern sier når han kommer hjem, men det ender nok med at vi fester dem på toppen av listen rundt vinduet. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå