Gå til innhold

DUNK-der datt hodet mitt i pulten:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb og glipper med øynene-er sååååå trøtt!! Svir på øynene, akkuratt som om jeg skulle ha vært på fylla i går og stått opp for tidlig. Opplevde ikke dette forrige gang, men er til gjengjeld ikke kvalm da-enda. Gjeeesper hele dagen, at folk ikke fatter mistanke skjønner ikke jeg. Flere med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg veldig igjen... akkurat som jeg blir sittende i transe å bare glane ut i luften...tror faktisk jeg sover ett øyeblikk eller to=)

Skrevet

kjenner meg VELDIG igjen.. sover hele dagen om jeg har muligheten.. hehe ;)

typen blir litt frustrert.. hehe gjør ikje så mye husarbeid for tiden nei.. stakkars mannen må gjøre det...hehe.. er det synd i han?? neeeeeiiii syns ikje det ;o)

Skrevet

Ååå du er ikke alene...

Kjenenr nå at det begynner å ta på å jobbe sent...Forrige uke var det helt greit..Men når det ikke skjer så mye på jobb...Er sikker på at jeg kommer til å sovne i lunsjen i dag...

Og har i tillegg den &/%/$#&%$(/&)( kvalmen også....*trøkker i seg mere marsipankake...* =oD hehehe...Deilig frokost...

Så, det eneste som virker på meg når det gjelder kvalmen er å drikke en iskald Cola...Den kaka hjelper ikke så mye, men åååå så god...hehe (ja denne gangen skylder jeg på meg selv...) =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...