Smellkyss Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Sitter på jobb og glipper med øynene-er sååååå trøtt!! Svir på øynene, akkuratt som om jeg skulle ha vært på fylla i går og stått opp for tidlig. Opplevde ikke dette forrige gang, men er til gjengjeld ikke kvalm da-enda. Gjeeesper hele dagen, at folk ikke fatter mistanke skjønner ikke jeg. Flere med meg??
Stolt mamma=) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 kjenner meg veldig igjen... akkurat som jeg blir sittende i transe å bare glane ut i luften...tror faktisk jeg sover ett øyeblikk eller to=)
Mamma_25 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 kjenner meg VELDIG igjen.. sover hele dagen om jeg har muligheten.. hehe typen blir litt frustrert.. hehe gjør ikje så mye husarbeid for tiden nei.. stakkars mannen må gjøre det...hehe.. er det synd i han?? neeeeeiiii syns ikje det ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Ååå du er ikke alene... Kjenenr nå at det begynner å ta på å jobbe sent...Forrige uke var det helt greit..Men når det ikke skjer så mye på jobb...Er sikker på at jeg kommer til å sovne i lunsjen i dag... Og har i tillegg den &/%/$#&%$(/&)( kvalmen også....*trøkker i seg mere marsipankake...* =oD hehehe...Deilig frokost... Så, det eneste som virker på meg når det gjelder kvalmen er å drikke en iskald Cola...Den kaka hjelper ikke så mye, men åååå så god...hehe (ja denne gangen skylder jeg på meg selv...) =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå