trøndermamma Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg samler på tangen. Den er enkel og grei
trøndermamma Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Her kan du se svane-serien http://www.svane.net/
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 finn noe som passer til middagsserviset ditt
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Vebjørn Sand sine er fine, og rommer MYE :-) Antarktis heter det. http://www.magnor.no/
mayaya Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Kosta boda har veldig fine, chateau eller line.. velg det som matcher serviset best
lille je Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Hiver meg på, har selv Antarktis, de er kjeeeempefine:)
Dailis Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Spørs om du skal ha gode eller pene vinglass. Har noen i krystall selv som står så pent i skapet. Men er dukaserien fra bl.a. glassmagasinet som brukes. Koster bare 99 for to, så det er ingen pris:) De er høye, enkle og uten pynt. Det som er så flott med denne serien er at glassene er så riktig utformet, dvs at aromane kommer skikkelig frem. Gode viner krever gode glass;) Dette er glass som innehar samme form som på flere finere restauranter. Det samme gjelder resten av serien, gode former. Selv om man nå alltid bør drikke vin (både rød og hvit) fra rødvinsglass;) Du kan jo ta en titt om du liker utseend på dem også. Selvsagt er det laget glass som skal fremheve aromaen enda bedre, hadeland har enkle glass for en 4-500 kr glasset...og aromane blir ikke så mye bedre at det er verdt det. Men vil du ha pyntede glass vil jeg råde deg til å gjøre noe annet enn meg, jeg valgte noen fantastisk vakre glass fra en liten produsent, de er selvsagt ikke i salg lengre. Titt heller på klassikerene, da kan du samle og erstatte i mange år fremover:)
prekæs Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Ville kjøpt noen direkte fra en glassblåser, eller kikket i et galleri. Da får man noe som ikke er masseprodusert.. Legger til at jeg har glass fra magnor.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Chateau fra Kosta Boda er fine Liker også Tac 02 fra Rosenthal
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har veldig sansen for Erik Bagger sine glass, eller Eva Solo eller Trio (husker ikke hvilken). Men nå syns ikke jeg glass med "krimskrams" på er noe fint da...
frøkenfryd:) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. juli 2007 har sett på glassoginteriør.no og de har noen fra villeroy og boch og erik bagger så fine ut ja.
Amonym i dag Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Jammen er det mye å velge mellom ja:) Vi samler på Løiten-serien, der er det flere typer glass, samt karafler. www.loiten.no. Hvert vin-glass koster kr 225,- men det er pene glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå