Bianca83 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Tok en graviditetstest i dag og den var positiv, så jeg tok en til og den var også positiv, så da er jeg nok gravid og hopper inn på 1. trimester :-) Men et spørsmål, er da 4 uker på vei, men når teller man de dagene fra? Sånn som 4+2 og 4+5 og sånn som jeg ser folk skriver. Er det fra jeg har testet eller, sånn at jeg er 4+1 i morra???? Blir veldig glad for svar :-)
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Gratulerer med positivt resultat! Man teller dager og uker fra første dag i siste mens. Dermed er du 4+1 når det har gått fire uker og en dag fra første dag i siste mens. På www.babyverden.no sin terminkalkulator kan du skrive inn sykluslengde og får opp hvor langt du er på vei og viktige datoer i svangerskapet. Lykke til videre i 1.tri!
Bianca83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk :-) Spennende dette her!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer såå mye Hva ny her inne i går.. Er kjempe spennende.. Skal til legen i dag, gleder meg til det Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå