Gå til innhold

Hei Kajsa venter nr 2


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Hei, du! Ser vi har valgt ganske likt nick, skvetter alltid litt naar jeg ser nicket ditt og tror et oeyeblikk at det er jeg som har skrevet innlegget :-)

Jeg venter foresten ogsaa nummer to! (foerste mann er 13 mnd). Hvor gammelt er ditt foerste barn?

Haaper det ikke gjoer noe at vi har saa likt nick, Kajsa er et av mine favoritt navn, og faar vi en jente vurderer vi enten kaia eller kajsa.. Hadde jeg visst at det var noen her med saa likt nick, hadde jeg kanskje valgt et annet, men saa lenge det ikke gjoer deg noe kan vi kanskje venne oss til det? :-)

Hvor langt er du paa vei forresten? Selv er jeg i 6. uke, med termin den 13. mars.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Ja jeg reagerer alltid på ditt nick også. Satser på at det går fint å fortsette med nickene.

Jeg har en gutt på 2,5 år fra før. Er idag 5+4 og har altså termin 11.mars.

Jeg har vært på dinbaby tidligere, så visste heller ikke om deg. Ble gravid på første forsøk denne gangen også, så har kort fartstid her inne. Satser på at spiren sitter :)

Idag begynner spirens hjerte å slå ifølge terminkalkulatoren på babyverden!

Jeg har andre symptomer enn sist, er stuptrøtt denne gang...

 

Blir kjekt å følge hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Kajsa venter nr 2, og takk for svar. Vi ble ogsaa gravide paa foerste forsoek, noe som gjoer at aldersforskjellen mellom nummer en og to ikke blir saa stor (hadde ventet aa maatte proeve en stund..). Men det skal bli saa fint, om enn noe slitsomt ;-)

Ser vi ligger ganske saa likt i loepet, og har termin rundt samme tid (terminen kan jo ogsaa lett forandre seg etter at man har hatt ul). Pr i dag har jeg termin to dager etter deg.

Oensker deg lykke til videre i graviditeten! Og vi ser sikkert mer til hverandre fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Vi har ogsaa en gutt fra foer, og er i grunn nesten likegyldig til om det blir gutt eller jente denne gangen.. I utganspunktet, foer jeg fikk barn, oensket jeg meg jente, men naa vet jeg jo hvor fantastisk herlig det er med en liten guttunge, og foerste mann blir vel glad for baade en soster og en bror vil jeg tro. Jeg ogsaa kjenner veldig etter og funderer paa om graviditeten vil kjennes lik ut som forrige gang. Jeg hadde en lett graviditet forrige gang, og en lett foedsel, saa jeg haaper jeg er like heldig denne gangen... Foreloebig foeler jeg meg faktisk ikke gravid i det hele tatt, bortsett fra at jeg er veldig trett... men det kan like godt skyldes at vaar soenn ikke er den beste til aa sove paa nettene ;-) Saa jeg proever aa staalsette meg litt, det er jo enda saa tidlig i svangerskapet og saa mye er ennaa saa usikkert. Tenk at hjertet begynner aa slaa denne uken! Takk for den informasjonen! Veldig roerende aa tenke paa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...