Gå til innhold

Hvor tidlig kan en ta ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig er det noen vits aa bestille ultralyd time (tenker privat klinikk). Forige gang hadde vi UL i uke 11, like foer vi fortalte til folk at vi var gravide. Var saa betryggende aa vite at vi hadde sett nurket danse rundt i magen min foer vi lot verden faa vite. Intill da hadde jeg ikke toert aa tro at jeg var gravid, men naar jeg saa UL bildene, saa kom gledes taarene..

Har noen her hatt UL foer uke 11?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har time når jeg er 10+3

Skrevet

Hei. Jeg var på ultralyd helt i begynnelsen av uke 8. Var veldig betryggende og ikke minst morsomt å få en liten titt av den lille inni der. Det var egentlig ingen grunn til at jeg trengte ul, men hadde time til gyn og i stedet for å avbestille den, valgte jeg å ta timen. Er 10+4 i dag. Siden jeg har vært ekstremt dårlig siden uke 5, er jeg henvist til ny ul i uke 12.

Skrevet

Jeg hadde UL da jeg var 5+4, men da var det for tidlig å se noe. Haddde igjen da jeg var 7+3, og da så vi tydelig den lille med bankende hjerte.

Skrevet

Takk for svar dere! Setter kjempe pris paa det! Jeg skal hjem til Norge naar jeg er i uke 8, og det hadde vaert litt hyggelig aa fortelle det til naermeste familie da.. Men det gjoer jeg ikke om jeg ikke har hatt ul tror jeg... for det er jo i tidligste laget... Faar se hva vi gjoer. Antar foresten at det er invendig UL dere snakker om naar det blir saa tidlig... Huff, det er ikke egentlig noe jeg har saa veldig lyst til aa oppleve.. Men om jeg faar se et lite nurk roere paa seg der inne er det kanskje vaert det allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...