Gå til innhold

aktiv baby, hva gjør dere for å roe ned?

Anbefalte innlegg

jeg har en svært aktiv gutt inne i magen, og det er jo bare koselig å vite at alt er bra:) men noen dager er det som om noen driver å dunker i magen min konstant, og dette kan bli litt slitsomt til tider... jeg spøver å gå for å få han til å sove, prøver å stryke på magen, men virker ikke som om det hjelper... noen som kanskje har noe tipps?

Fortsetter under...

hehhe,arti å se at det ikke er bare jeg som har en turbomage..kraftig begynner disse hælsparka jaggu å bi og! av og til rister jo hele magen!

roe ned er fremmedord her somreleg..det eneste sm av og til hjelper,er å skifte side i sengen..da HENDER det det blir stille

Hvis min lillegutt blir for aktiv så pleier jeg å vugge litt fram og tilbake, eller gå litt rundt, som man gjør for å roe ned en liten baby som er utenfor magen. :) Da blir han som oftest rolig ganske raskt.

Jeg nyter også for det meste all aktivitet, men noen ganger sparker han hardt og mye nesten som om han er sint eller lei seg, og da får jeg (allerede nå) en veldig trang til å roe han ned og trøste, selv om det ikke er så lett når jeg ikke kan holde han i armene.. Rart hvordan mamma-instinktene slår inn så tidlig. :)

Annonse

Generelt sett så er vel babyen rolegare når du beveger deg (blir vogga i søvn), så kanskje vannseng eller gyngestol eller hengekøye eller noko slikt er tingen for deg, viss du vil slappe av litt utan så mykje aktivitet innefrå :o)

Så bra du har en livlig kabat! Ganske aktivt til tider her også ja, he he.. Synes som regel det er veldig koselig, men noen ganger er det skikkelig vondt avhengig av hvor det sparkes.. Faktisk roer babyen seg når pappaen kommer og legger hånden sin på magen, og evnt snakker til den! Og gjett hvem som er STRÅLENDE fornøyd med det!!! :)

- i tillegg er det veldig behagelig for meg når den roer de vonde spark/slagene he he...

Lykke til

tusen takk for svar:) er selvfølgelig enig med de som sier at det er koselig, men har hatt noen netter på rad som jeg ikke får sove og til tider litt harde spark.er spesiellt litt øm rund navelen, og der trår han til med noen skikkelige spark innimellom.. hehe... men kjemepe godt å få bekreftelse på at den lille har det bra...

He he.. er det ikke deilig med en liten aktiv inni der? Jenten vår er aktiv 24timer i døgnet, her pleier det å hjelpe å gå en liten tur for å vugge henne i søvn.. Hjelper også å synge, evt spille musikk. Minor Majority hjelper for å roe denne jenten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...