Gå til innhold

når sier man det til familie og venner?


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist sa vi det til familie i uke 11, og venner og andre i uke 14. Det viste jo allerede så var på tide å si det da. Vet ikke om jeg venter like lenge denne gangen. Er bare 5+4 nå. Venter nok noen uker til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde oss til noen vi, så nå vet familie og venner det. Krysser fingrene for at alt går bra. Er i dag 7+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forige gang ventet vi til vi var 11 uker paa vei og hadde sett ul av den lille, foer vi fortalte det til venner. Ventet enda et par uker foer resten av verden fikk vite det... Men vente tiden er ulidelig lang ja... Vet ikke helt hvor lenge vi venter denne gangen... Skal proeve aa holde ut til jeg er kanskje 10 uker i allfall haaper jeg.. men vi faar se om jeg / vi klarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...klarte ikke å holde meg lengere..Fortalte mamme i forrige uke jeg...Er 6+4 i dag...=o)

 

Svigermor vet ikke ennå..Sambo vil at vi skal vente litt til...=o) men jeg vil fortelle nå. for hun trenger litt tid til å komme over sjokket...hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her også :-)

Vi fortalte mamma og pappa med en gang 4+1.

Og ellers har jeg fortalt det til nærmeste venner og familie, men bare de jeg har truffet. Mest pga at jeg ikke har klart å spise normalt og derfor ikke spesielt gøy når man er på besøk og er kvalm. Orket ikke spille skuespill! Også er det jo helt sinnsykt vanskelig å holde seg!

Dersom det hadde skjedd noe hadde jeg jo delt det med vennene mine uansett, så ser ikke på det som noen stor risiko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal fortelle det i uke 12 jeg :-) Vanskelig å holde det hemmelig ja, men litt spennende også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det til nærmeste familie og nærmeste venner den dagen jeg fikk positiv test! Men hadde allerede da fått bekkenløsning, så var ikke så lett å skjule heller. Men sa det like fort første gfang jeg var gravid. Klarer ikke å vente med sånt jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte å holde oss ca ti min etter positiv test. Men så har vi vært åpne om ivf-forsøk til all nærmeste familie + noen venner, så de venta jo på å få høre resultatet uansett da:-) Dessuten vet jo de og at ting kan gå galt og at man må være bittelitt avventende nå helt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har blitt enige om å holde det hemmelig til vi har passert 12 uker. Hemmelig for alle rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her offentliggjøres det når jeg er 12 uker på vei. Nå er jeg 4+1, så det er noen uker igjen enda å holde det hemmelig. Men det er jo det som er litt av moroa synes jeg da;) Klarte å holde det hemmelig overfor de fleste første gangen. Men kriblet litt ekstra etter å fortelle det til søsteren min da, siden hun også var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff , helt elendig på å holde hemligheter jeg...

 

er 6 uker i dag

 

vi fortalte det til svigerforeldrene mine i går. samboeren min hadde vedlig lyst. det er han første så var utrolig stas! (er min andre)

 

så da må jeg vel orientere mamma ganske snart tror jeg ;)

 

forrige gang fortalte jeg familien det når jeg var 5 uker på vei. så denne gangen har jeg vært flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...