Gå til innhold

her er jeg igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uthvilt, frisk og rask kommer jeg tilbake hit. Har hatt "ferie" herifra over en måned nå :-)

Men nå er jeg snart klar for nytt forsøk. Har siden sist besøkt dr.Purvis, vært i syden og bare vært meg selv-uten hormoner av noe slag. Og mannen min har hatt det så fint, med den gode gamle meg :-)

KLEM

Skrevet

det står at jeg har spire i nicket mitt, men jeg har ikke det altså..

Skrevet

Hei Ønsker Lykke!

Fint at du er tilbake igjen :-)

Skjønner at det er godt å holde seg litt borte av og til, få ting på avstand. Det var så trist at spiren din ikke ville sitte, men det er flott å se at du er ved godt mot.

Hvordan gikk det til Dr Purvis da, fikk dere noen forklaringer eller behandling?

Vi satt inn våre siste 2 egg som var på frys i dag. Så nå er jeg ruger igjen :-)

Skrevet

Hei.. ja godt med en ferie en gang i blandt.. både for en selv og herfra.

Vi har også pause fra prøving til etter sommeren, og nå nyter vi hverandre og koser oss med vin og romanse :o)

Min kjære sier også at det er godt jeg er meg selv igjen hehe.. vi er nok ikke så lett å ha med å gjøre når vi putter i oss alt vi gjør :o))))

Ha en fin sommer og nyt det.. så krysser jeg alt for at vi begge to og alle her inne lykkes til høsten :o)

Skrevet

Hei vennen! Koselig å se deg tilbake! Ville ikke mase på deg, tenkte vel at du hadde tatt en "ferie" herfra :) Lurt det! Håper dere har kost dere på ferie og bare med hverandre en periode :)

Ønsker deg massevis av lykke til denne gangen!!

God klem

Skrevet

Hei snupp!!!

Så fint at du er tilbake....Savna deg big time altså....

Selv klarer jeg jo ikke å holde meg unna BIM da...sukk...

Går bare å venter på at det skal bli august jeg...Da skal vi til pers jeg og du :)

Skrevet

Godt du er tilbake.

Håper sommer og sol har gjort deg godt !

God klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...