vipsen*en av hver* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Forrige gang vist vi det ikke.. No tror jeg at jeg har lyst å vite.. Er så stor opplevelse å få et barn i seg selv at jeg vil vite det på forhånd...
dolly29 Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er bare 4 uker på vei, og det er lenge til ul isåfall. Men tror jeg vil vite det. Klarer nok ikke å ikke å vite, viss de kan se det da. Spurte mannen og han og vil vite det:)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Ville ikke vite det med de 2 første, men tredjemann kan jeg tenke meg å vite hva er. Enig med deg. Det er uansett så stort å få et barn så kjønnet betyr ikke noe på fødestuen :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Har egentlig bestemt oss for ikke å vite det denne gangen!, men det spørs om nysjerrigheten blir for stor på UL! :-)) Sist jeg var gravid så fikk vi vite gutt på UL i uke 18! Jente på UL i uke 24! Så gutt igjen på UL i uke 36! Fikk liksom ikke kjøpt inn noe spesiellt før etter UL i uke 36, noe som var litt dumt! Derfor tror jeg ikke vi vil vite det denne gangen!
Smellkyss Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Vet ikke helt om vi har lyst å vite det, forrige gang fikk vi vite i uke 34 at vi ventet en liten pike, men på fødestuen kom en liten gutt så alle måtte løpe og bytte inn de rosa klærne.... Vi hadde ikke kjøpt noe rosa heldigvis:-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jepp vi vil vite det! Visste det forrige gang også. Helt enig at spenningen på fødestuen er stor selv om man kanskje vet hvilket kjønn man får
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Har dager der jeg ikke vil vite kjønnet, og dager der jeg vil vite det. Samboer ønsker å vite det, så kan det vises på UL skal vi vite kjønnet. Gleder meg
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 hehe... Begge del ja takk...hehe... Vet ikke...En del av meg sier ja og en annen del sier nei... Hvis jordmor/lege kan se kjønnet på UL så tror kanskej jeg ville ha sett...=o) For er det en gutt til i magen min, så blir det ikke så mye shopping før termin nærmer seg... Men er det ei lita jente så må shoppingen ha startet i går...hehe..Nei da, men da må det skje masse på veldig kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå