Gå til innhold

"Tomme" pupper siden jeg sto opp idag.. Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer ut melk når jeg klemmer, og når vesla suger. Men siden jeg sto opp har de vært helt slappe (sånn som de er etter hun har tømt de liksom). Til vanlig har jeg litt spreng mellom hvert måltid på dagen og natta, og spruten står når ho suger. Og veldig sterk utdrivning. Men ikke idag.. Hva skjer, kan man miste melka sånn over natta? Er så bekymra nå. Hun er 10 uker, fullammes. Virker ikke ekstra sulten fordet, kanskje litt mer enn vanlig nå på kvelden.. Kan noen hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, ville bare si at slik er det noen dager her også. Men vesla virker fornøyd allikevel hun, så tydelig at hun får det hun vil ha allikevel. Andre dager kan jeg gå med konstant spreng omtrent. Jenta mi er 12 uker nå.

Skrevet

slik er dt her også.. hehe.. rare greier,, lillemor ser ut til ¨være fornøyd for dt om. men man begynner jo å lure litt da. hehe. hun er 12 uker hun også!

Skrevet

Er rett og slett mjelkeproduksjonen som stabiliserer seg, og ein har masse mjelk fordi om puppene er mjuke. Lykke til,det er eit sånn fenomen som dukker opp på den alderen som deres barn er i.

Helsing ei som nett har slutta å amme,guten blir 3 år i sept!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...