Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Spør her inne jeg hos dere som har klart det! Hva var de første symptomene dere kjente og hvor tidlig kom disse?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 trøtt, tisser hele tiden og puppene er ganske ømme.. jeg fant ut at jeg var gravid den 2 juli og nå er jeg ca 7 uker på vei. har vel hatt disse plagene i ca 2 uker Men jeg kjenner og en del småsmerter i underlivet. Ifølge sekretær på gyn er dette vanlig.. Men også litt skummelt da.. :-o Hva med deg da? klem
Athene75 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 hos meg: 1. uteblitt mens 2. ømme bryster. kanskje 1 uke etter uteblitt mens sånn ca. Nå er jeg 6+2 og har så vidt begynt å kjenne litt kvalme
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Takk for svar begge to ) Jeg har ikke ikm før på lørdag men har hatt svake murringer i magen og vondt nederst i ryggen helt siden dagen etter eggløsning. I går og i dag har jeg vært småkvalm og svimmel også men har ikke hatt noe vondt i puppene :-( sikker bare innbilning alt sammen men sånn er det jo når man vil noe så gjerne så heldige dere er som er gravide allerede... prøvde dere lenge? klem HI
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Jeg er gravid med mitt 3 barn. Kjente igjen symtomene tidlig. Jeg er 4+3 uker på vei og tok testen, som viste seg å være positiv, i dag. De første symptomene hos meg var/er: Kvalme Stikking i underlivet Ømme pupper Trøtthet og Humørsvigninger Alt dette, men strålende lykkelig alikevell!! :-) Lykke til!! :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Hei!:-) Hos meg var det tissingen som var det første tegnet! Oppe flere ganger om natta, fra ikm! Er oppe flere ganger ennå, er 7+3! Ellers kom kvalmen 6+2, og blir verre for hver dag! Og smaken forandret seg med kvalmen, nesten ingenting smaker godt lenger! Puppene har vokst noe, og dei er bittelitt ømme!
♡ Jersey ♡ Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde sterke menssmerter alerede 3-4 dager før IKM og de varte i halannen uke, uten mens :-) Puppene mine ble ikke ømme før etter dette, selvom de alltid pleier å være det vanligvis!
Labambie Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde bare en følelse av at noe var i gjerde jeg! Hehe! Testet en dag før ikm. Men symptomene kom liksom utover den uka... Puppene som alle sier her,var det første,så disse murringene. Jeg leser mange "prøvere" føler seg kvalme og tror de er gravide.. Dette er vel mest hjernen som spiller dere ett puss.. For de aller aller fleste kommer ikke dette før uke 5 og utover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå