Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har kjøpt oss nytt kjøleskap med isbitmaskin på og "vannkran"...

Å jeg har fått helt dilla på å tygge isbiter... blitt helt hekta...:)

He he... Noen andre? Litt uvanlig kanskje, men sunt er det jo da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lukten av JIF universal vinduspuss.. ah ... *Drømme drømme* he he

Skrevet

alt som er surt, både drikke og godteri og alt mulig. Og lukten av bensin, asfalt, murpuss, elsker garasjer og tunneler :P

Skrevet

Isbiter her og. Og saftis. Og kjeller og t-bane lukt (mur og fukt!)

Skrevet

vindusspylevæska på biiilen.. mmmm.. bensinlukt!! gammel kjellerlukt. hehe

Skrevet

Sushi og rødvin,men det siste bare lukter jeg på...

Skrevet

jeg også har helt dilla på jif glasspuss mmmmmm

Skrevet

Vår lokale Vestlandssider med MASSE isbiter oppi!! Helt fantastisk!! Jeg som ikke liker brus engang står og smugdrikker Vestlandssider i kjøleskapet:-) He, he..

Skrevet

Da er vi fler, vi kjøpte oss også sånn kjøleskap når vi flyttet, og her går det i knuste isbiter døgnet rundt. Kan ikke gå et sted uten, så fyller opp flasker og det som er når jeg skal ut, og mannen håper veldig at denne dillaen skal gi seg, for det siste jeg må gjøre er å knaske et glass (halvliters glass) med is før jeg sovner.

Så JA, jeg har ekstremt dilla på isbiter,

Ja, dere kan jo tenke dere at når kjøleskapet ikke i seg selv klarer å produsere nok isbiter til mitt forbruk, så vi må fryse ned hauger med isposer for å fylle opp med :)

Skrevet

jeg må alltid ha epler i hus. men de må være oppskjærte ellers er de ikke gode

Skrevet

Kjellerlukta vår! Typen trur det har klikka for meg, må åpne døra og sniffe hver gang eg går forbi;)

Skrevet

Du også ja..? :-) Jeg også har dilla på isbiter! Helt fantastisk å tygge!! mm... Saftis er også en favoritt om dagen. Var ikke like glad i det før. Solo-is - helt fantastisk!!

Heldig du er som har isbitmaskin!!!

Skrevet

..også glad i kjellerlukt og garasjelukt!! helt merkelig... ser mange har dilla på det samme..!

Skrevet

Kjellerlukt!!! ååååh, det er så godt!! Trodde jeg var den eneste, men ser jo at det er mange, tihi :)

Skrevet

Hehe..

NYCO fruktsalt:) Får vann i munn bare å tenke på den. Bensinlukt er også helt nyydelig.'

Ellers går det i mye IS!! Helst saftis;)

Skrevet

Ååå... Jeg og vil ha kjøleskap med isbitmaskin!!!

Men ellers har jeg dilla på hvite(!!!), ja dere leste riktig, hvite Ahlgrens Biler!!! og melk!!! Og vaniljeis fra Henning Olsen... Hm...ser noen en sammenheng her...? :P Bare dilla på hvite ting jeg... OH!!! Og is med LAKRISTREKK!!! MmmMmmMmm... Kommer ikke hjemis-bilen snart tro...?

Skrevet

Melk, ferske rosinboller og kvikk lunsj! MÅ HA!!! Og isbiter til å knaske på, og isposer til å sette føttene på. (Det siste er jo ikke en dille, bare fryktelig digg siden føttene snart brenner opp...)

Skrevet

Jeg har fått dilla på mat. Ikke noe spesiell mat men mat. Har lyst på noe å tygge på hele tiden. klarer heldigvis å styre meg sånn at jeg bare får i meg det jeg trenger pluss litt ekstra en gang iblant :)

Skrevet

He he:))

Artig å lese om hva andre har dilla på...

Jeg er helt HEKTA på å tygge isbiter... Har kjøleskap med isbitmaskin og det er bare helt helt fantastisk:)) nam...nam...sitter å tygger noen nå...:)))

Skrevet

Spiser sjokoladen M i ett sett... uff, helt vanvittig, men bare mååå ha den !! Særlig godt er det når jeg lar det smelte litt i munnen før jeg tygger.... men bæler vann samtidig og da :-) håper det hjelper på så det ikke blir så veldig usundt...

Skrevet

Jeg er blitt totalt hekta på brødskive med nugatti, lakrisal og djungelvräl.

Går fort med en halv vannmelon daglig også, spess i varmen, nam nam! :-)

Skrevet

kjekt at andre har samme dilla som meg,garasje lukt å kjeller lukt,tunell lukt å jif universal..å spylerveska ikke minst hehe...samboeren min sier jeg er ikke helt god,mennå kan jeg bevise til han at det er flere enn meg der ute med det behovet:)

Skrevet

Har ikke hatt dilla på noe...som jeg har kunne få.. Hatt sinnsykt lyst på øl da... men det har blitt med lysten...-en munkholm i ny og ne har døyvet den verste trangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...