Gå til innhold

Noen ord til dere som ikke helt vet hva dere skal gjøre;)

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Jeg fikk gullungen min da jeg var 19 år:) jeg var også usikker på valget til å begynne med og hadde store problemer med å fortelle det til foreldrene mine... moren min tok det tungt til å begynne med men nå er hun verdens stolteste mormor:) elsker den lille gutten over alt på jord:) Det å få barn har vært det beste som har hendt meg, angrer ikke ett sekund! Kunne ikke tenkt meg et liv uten han. Selvfølgelig har det vært noen tøffe dager men det har ikke hatt noe med alderen å gjøre...

Ville bare gi noen ord fra en som har vært i samme situasjon; finn ut av hva dere vil og ikke la andre ta valget for dere. Finnes mange unge mødre og vi er absolutt ikke noe dårligere enn eldre mødre...tvert imot;)

Lykke til alle sammen:) stå på:)

Fortsetter under...

Takker så mye for oppmuntringa...

nå når terminen begynner å nærme seg, og dagene blir lange med bare spenning, og lite å gjøre..

hender jeg tviler lit på avgjørelsen, om jeg faktisk kommer til å klare dette...

mn godt å høre noen oppmuntrende ord fra noen som selv har vært gjennom d=D

Hei hei. Tusen takk for at du sier dette. Fant ut i forgje uke at jeg er gravid og siden det har alle hatt sin mening om hva jeg skal gjøre. Samboeren min har vært helt fantastisk og vi ble enige om for noen dager siden at vi skulle beholde barnet. Jeg har tenkt masse og mange av de menneskene rundt meg mener tydligvis at det rette ville vært å ikke avbryte utdannelsen min og ta abort. Når jeg fikk vite at jeg var gravid tenkte jeg inni meg at abort var det siste jeg ville gjøre. Det er veldig skummelt å være 19 år og gravid, og da er det bra at noen som har vært i samme situasjon kan fortelle meg det motsatte. Etter en prat med legen min så gleder jeg meg faktisk. Det er en god følelse.

Tusen takk!

ååå gratulerer:) dette klarer du kjempebra:) så bra dere liker innlegget mitt...

jente 87: er en skummel følelese å være gravid ja... men det blir bare bedre og bedre:) er jo det beste i hele verden å skulle bli mamma:) gledre meg allerede til neste gang:) utdannelsen kan man ta senere.. selv tar jeg fjernundervisning på nki:)

ønsker dere alle lykke til videre og kos dere med de små i magen:) er jo helt herlig å være gravid:)

Hehe, ja jeg skal virkelig prøve mitt beste. synes det er en rar og skummel tanke , men etter en stund blir det vel en mere naturlig ting i livet mitt. Håper at etter hvert som tiden går, at venninene mine og andre rundt meg kan se det på samme måte som jeg gjør. Tusen takk for ordene dine de hjalp veldig. Tusen takk.

Klem fra meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...