*kuligjen* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Heisann! Har en babycomp som jeg har brukt i kanskje et halvt år nå. Idag er jeg på dag 31 i syklusen. Syklusen min varierer litt, enten er den på 31 dager eller 33 dager. I alle fall. Når jeg går inn fra klokken på compen, når jeg har trykket to ganger på sirkeltasten kommer jeg jo til dagen idag. Trykker jeg minus en gang her kommer jeg til dato 28.6 og det røde lyse blinker, og tegnet for befruktning og gutt lyser. Trykker jeg plusstasten kommer jeg til dato 21.03 og alle tre lysene lyser konstant og tegnet for gutt og fødselstermin lyser. Men det jeg lurer på er egentlig hva som er galt? For om jeg hadde vært gravid skulle ikke alle tre lysene ha vært konstant ute me klokka også eller? Å jeg kan ikke minnes å ha hatt blinking for mistanke om svangerskap heller....! Huff... Irriterende... Noen som vet om den kan gjøre slikt ofte eller? Takker for svar
tudeluuu Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg har babycomp. Jeg har en syklus på 28-29 dager, og den mnd jeg ble gravid registrerte jeg samleie. Når mensen nærmet seg spurte den om jeg hadde fått mensen, og jeg måtte avkrefte, etter et par dager begynte de tre lysene å blinke etter hverandre, som en mistanke om graviditet. Dette skjer jo ved måling om morgenen. Det gikk 10 dager etter at jeg forventet mensen før jeg fikk bekreftet av maskinen at jeg var gravid, men da hadde jeg jo visst det i 10 dager allerede pga hjemmetest. Ventstretrykket bekrefter vel samleiet som var nærmest EL, og høyreknapp angir dato for evt termin dersom det viser seg at du er gravid =) Håper dette var svar på det du lurte på?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå