Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Noen som vet hvor lang tid i forveien man må søke om røntgen for å måle bekkenent? Jeg skal føde på Asker og Bærum sykehus og er i uke 35 (seteleie). Har ikke prøvd snuforsøk ennå, men er redd for at hvis det ikke går så blir det plutselig dårlig tid med tanke på å få time til måling av bekkenet. Vil gjerne ha dette klart i god tid slik at jeg vet om bekkenet er stort nok i tilfelle fødselene starter tidlig
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg var inne til vending, som var mislykket, så ba jeg om måling av bekken og var nede til røntgen en liten halvtime etterpå, så det virker ikke som det var nødvendig med noen timebestilling i forkant..
Eva K Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg var hos jordmor på mandag da var jeg 36+6. Fikk ultralyd samme dagen, og det ble bestilt CT av bekkenet nøyaktig 1 uke etter, så da er jeg 37+6. Vet ikke om dette er seint jeg? Syns det er rart at de ikke har foreslått vending for meg tidligere ettersom hun har ligget i sete lenge. Tror det er for sent nå. Kjennes ut som rompa har festet seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå