nicco Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hvordan går det med deg? Ferie? Magen begynner vel å bli "stor" nå....tenk så heldige vi er...Tenker på deg, men ser ikke så mye til deg.
mamamimmi Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hei Nicco, Takk for at du tenker på meg! Ja, vi er utrolig heldige og priviligiert. Jeg tror jeg er 1 år eldre enn deg, 44, og det er fantastisk at vi er gravide. Magen er stor, ja, jeg er sliten..Og barnet har olympiske leker i magen..full fres. Har ferie, og vi har vaert på svigerforeldrenes hytte på öya en del. Men igår var jeg på 25 ukers kontroll hos jordmor. Allt så fint ut, hjertelyd på 148 for barnet, mitt Hb er nå 117, blodtrykk 110/65. Neste sjekk blir om 4 uker. Snart har du babyen din hos deg...er ikke det deilig? Har dere tenkt på navn? Vi funderer, men vet ikke riktig, er ikke enige. Gutt: Karl, Henrik, Martin, Jente: Anna, Klara, Lovisa. Matilda...vi får se hva som passer den lille.. Har du det bedre med spiseröret nå? Sånn at du kan få i deg det du trenger? Ta vare på deg, Klem
nicco Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Koslig å høre fra deg!! Vet du, Louvise og Matilda var mine favorittnavn når vi skulle ha første jenta. Og Julia og Sofie. Og så ble det det siste. Nå får vi gutt og vi bestemte et guttenavn for 8 år siden når siste gutten ble født, men så "glemte" vi det, og tok et annet i steden. Men nå skal vi bruke det, og han skal hete Zacarias. (du er den første som får vite det!) Sist jeg ble sjekket hadde jeg samme fosterlyd, BT og Hb som deg...litt pussig. Jeg sliter fortsatt med både ryggen og spiserøret. Veide det samme i dag som for 2 mnd siden, så det går vel ikke riktig veien akkurat. Skal på sykhuset til kontroll på mandag, og håper da de vil foreslå igangsetting om to uker pga min helse. Tidligere målte de barnet til å ha et vekstavvik på 22%, men sist hadde det gått med til 10%, så det kan virke som om barnet ikke får i seg nok heller. Vi får se på mandag. Merker at jeg blir i stadig dårligere form, ikke bare sliten og lei liksom. Føler meg egentlig ganske lett i kroppen og synes ikke jeg er så stor, men plagene gjør at det er tungt psykisk. Men nok syting og klaging....koser meg tross alt med alle bevegelsene og faktisk kynnerene også, minner meg om tidligere tider, og fødselen. Ha det bra så lenge og nyt sommeren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå