Gå til innhold

Hvilket yrke har dere??


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Butikk medarbeider ...

Ble sykemeldt fra uke 7 en uke frem til ferie. Skulle begynt å jobbe denne uken, men er sykemeldt ut måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er politi. Så hos oss byr det å bli gravid på litt utfordringer... Men ting blir tilrettelagt veldig greit for oss. Vi bør komme oss bort fra gata så fort som mulig, så nytter ikke å holde noe hemmelig der i gården, nei. Vi blir jobbende med publikumsbehandling på politivakta, og får tilrettelagt tjenesten slik at vi slipper å jobbe nattevakter, som jo ikke er spesielt bra for kroppen når man er gravid. Så akkurat nå jobber jeg ca 80% med full lønn og opprettholder alt av turnustillegg. Synes de tar godt vare på oss, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med regnskap, og er regsnkapssjef i et firma med 20 ansatte.

Sitter stortsett på rumpa på jobb, men har tre barn hjemme, så jeg springer frem og tilbake fra jeg kommer hjem til de er i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er journalist. En grei blanding av å sitte foran skjermen og ut i aktivitet.

Skal skifte jobb, og da blir det vel mer stillesitting. Får begynne å trene, svømme kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kundeansvarlig i Telenor, sitter hele dagen- håper det ikke blir for mye og at jeg kan jobbe så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tannlegeassistent.Litt for mye røntgen og kjemikalier,men ellers går get greit.30+5 Har ikke vart sykemeld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er barnehage assistent men er nå nettopp ferdig med teorien til Barne og ungdoms arbeider. Mangler litt praksis så er det fagprøve.

Det å jobbe i barnehagemå være verdens beste jobb :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vernepleier.

Jobber i en avlastningsbolig for gutter med autisme. Er i min 12 uke, nå; så skal straks ta en prat med sjefen om hvem av guttene der jeg skal være sammen med. Noen kan være utagerende - og jeg vil jo selvfølgelig ikke ta sjansen på at noe skal skje med Lille Spire.

Jeg jobber 50% , mannen min og meg benytter oss av kontantstøtten, sånn får jeg også vært litt hjemme med dattra mi på snart 2 år. Synes jeg er heldig, jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som assistent på sykehjem! Det er TUNGT!

Er sykemeldt til om med søndag (hatt 2 uker da) pga kvalme, oppkast...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber på bensinstasjon. gruer meg til den dagen sjefen ber meg ta bruskassene... de er alt for tunge og exsen til sjefen har jeg fått forbud mot å løfte de kassene! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fulltidsstudent, utdanner meg til å bli noe innen økonomi/administrasjon, mest sannsynlig lander jeg på Revisor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg e lærling i butikkfaget.. Altså jobber jeg i klesbutikk..begynner 1. August. Jobba på Narvesen tidligere så passer meg ypperlig at jeg slipper å steke pølser under graviditeten..hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lege. Jobber nattevakter, har travle dager, ikke alltid tid til å spise lunsj, lange operasjoner hvor man må stå i flere timer.... Ikke akkurat optimale forhold for gravide. Men må man så må man. Går rundt med energi-bar i lommen slik at jeg alltid skal ha litt karbo tilgjengelig. Det er værst med nattevektene- nyere forskning viser at det slett ikke r bra å stadig snu på døgnet når man er gravid. I tyskland er det ikke lov for gravide å jobbe netter. I norge kan man få fri fra nattarbeid etter uke 28..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Jeg er flyvertinne. Men har gått på bakken:) Gjorde det når jeg var 7 uker på vei. Veldig slitsomt yrke for kroppen, tunge løft, går i 7-16 timer hver arb.dag og skift arbeid. Alle vet jo hvor trangt det er på fly:( så magen er det ikke plass til når den kommer. Men går nå hjemme med full lønn; himmelsk. Elsker jobben min. jeg er 12 uker i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er barnevernspedagog men jobber ikke for øyeblikket. vikariat i barnehage frem til nå... og siden det er 2 små inni magen så tror jeg at jeg venter med jobb til etter permisjonen en gang. tar livet med ro og koser meg masse hjemme en stund. jeg er i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...