Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Del Skrevet 11. juli 2007 Noen som har noen råd?? Har en samboer som er mer opptatt av msn og playstation, enn å hjelpe til å gjøre klart til barnet som kommer om 9 uker. Ute på byen/hytteturer annen hver helg og lever livet. Tror ikke han er helt klar over alvoret som er på vei. Litt vanskelig å fikse alt fra oppusing til å sette seg inn i permisjonsrettigheter alene. Er veldig sentimental for tiden, så orker ikke starte diskusjoner. Siden han er dritt lei av at jeg "griner for den minste krangel". Har også legeskrekk, men ikke mye støtte å få når man sier man gruer seg til blodprøver og slikt. Sitat: "herrregud, bli voksen...du er ikke den første som er gravid, man må ta det som det er, og slutte å klage for alt" Orker ikke lenger dele min bekyringer med han!! Ganske ensomt å gå gravid!!!!.. måtte bare få ut litt frustrsjon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9816023-useri%C3%B8s-far/
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Del Skrevet 11. juli 2007 Spark han i ballene ut og la ham leve meg datene resten av livet hans. Sånn man gidder jeg ikke å se en gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9816023-useri%C3%B8s-far/#findComment-9816519
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Del Skrevet 22. januar 2008 jeg kan føle det litt sån jeg også med min.. han har ikke sagt det du siterte men, han skjønner liksom ikke alvoret føler jeg. men det har vel med at vi jenter heletiden kjenner den lille og forbereder oss mentalt til fødsel osv. mannfolka får ikke inn de samme bekymringene og tankene som vi får. er vel derfor de er enklere vesener enn oss.. nei nå er jeg diskriminerende, men jeg tror ikke at min mann hadde klart å feks holdt seg unna alkohol eller røyk selv om han viste at det gikk utover sitt eget barn. tror det er en grunn til at damer er laga som vi er og dermed er mere istand til å fulføre oppgaven å være gravid på en mere ansvarsfull måte. men uansett, det er ikke noen unnskyldning for å ikke være litt mere engasjert og å hjelpe til med å fikse istand. jeg har et rom jeg gjerne skulle fiksa opp, satt opp barnegardiner som jeg har kjøpt osv, men det står jo så mye høytalere og tunge ting der som jeg ikke kan løfte på nå så jeg får jo ikke fikset noenting uten hans hjelp. men han gjør det jo aldri!! og moren min er av den typen som maser og spør om han har fikset det og det, og hver gang må jeg si, eh.. nei, han har hatt så mye å gjøre i det siste. mens egentlig så ligger han bare på sofaen hver jævla kveld eller er ute å drikker øl med kompisene sine. livet er litt urettferdig for jenter.. det føler jeg hvertfall nå, for om jeg hadde vært mann kunne jeg jo bare gått ut når jeg ville, drukket når jeg ville og sagt: vi tar det imorra, hele jævla tiden. også kunne jeg sluppet å dratt rundt på dette forsteret. nei nå er jeg sint!!! dette ble litt usammenhengene og langt.. eh.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9816023-useri%C3%B8s-far/#findComment-136622321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå