Gå til innhold

Gravid jente......


Athina'

Anbefalte innlegg

... når var det du skulle til UL igjen for å sjekke de 3 partyløvene? Kjenner jeg får helt ondt inni meg når jeg tenker på deg. Herregud jeg hadde vært satt ut, og jeg er 36 år og har barn før! Er like spent som deg jeg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå begynner jeg å bli beskymret her..

 

Hvor er du??

 

Hvordan går det med deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi Athina =) Sorry så ikke inlegget ditt før nå...Skal ta blod prøve i dag for å sjakke om hcg hormonet har øket og hvis det har det skal jeg vel på UL da skal jeg skirve til deg vettu..l. Ja 3 er litt mye men skal vel gå bra :S hehe.. hvordan går det med deg da?

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi dette er jo bare så spennende da :-) Vi har ikke noe med det i hele tatt, men du verden når det er snakk om 3 små rumpetroll da er vi der med nesen limt til skjermen hehe.

3 er veldig mange i allefall hvis man har lyst på en frihelg etter hvert! Mamma vil du... ehhhh hvor ble du av? mamma? heluuuu :-)

 

Neida man får til det man setter for seg, og tenke seg så morsomt det blir når de blir litt større. Jeg elsket 2-4 år alderen til min datter.. og tenke om jeg kunne fått 3 ganger så mange klemmer og kos åååå hehe

 

Meg går det så bra med atte. Føler meg enda ikke gravid selv om jeg er 15+0 og har hatt en del blødninger, så jeg klager ikke på litt trøtthet da altså :-)

 

Vel lillepie med brødrene rumpetroll i magen, hold meg/oss oppdatert for denne historien liker vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) Ja lover at jeg skal hole deg oppdatert med denne historien enten om den ender trist eller bra =)

 

Må si jeg er nervøs for rsultatene på mandag ass:S redd for at det har skjedd noe med de små spirene mine :s

 

Så du føler deg ikke gravid når du er 15 uker på vei? kanskje du har fått mage da eller? (misunner deg) HAr bare en veldig har mage jeg og jeg føler den buler litt ut nederst kanskje det er innbilning?hmmm...

 

Uansett du får ha en veldig fin kveld =) =)

 

Sitter hjemme å kjeder meg, fikk ny laptopp av samoeren min i dag men får ikke internetten til å fungere så han er hos en venn å prøver å få den til.......(kjedelig)

 

stoooor klem fra MEG =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ender nok bra, om det er 1, 2 eller 3 der inne :-)

 

Nei jeg føler meg ikke særlig gravid for jeg har ikke hatt noen av de ekle plagene, bare at jeg er trøtt, hormonell og ømme bryster. Men når jeg har mensen så er jeg trøtt, hormonell og har ømme bryster så det er liksom ikke noe nytt her hehe. Joda har mage, men den er heller ikke så stor da, men det er jeg glad for. Det er ikke noe mål og se mest mulig gravid eller bli størst i verden. Men min datter så man ikke at jeg var gravid når satt da jeg var 8,5 mnd og når jeg ser på bildene av meg nå, synes jeg det var så fint :-) Men man blir jo så stor som man blir på grunn av babyen. Også passer jeg på vekta litt så jeg ikke blir feit, for det er vanskelig å få det av når man er 36 og det er nr 2 på gang. Men det er egentlig heller ikke noe problem da jeg er matlei, ikke sukkerkick og ingen pica :-)

 

Hmmmm jeg tror jeg er en av de heldige :-)

 

Ha en fin kveld og kos deg med solitere på lap toppen :-)

 

*Klemmer tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...