Gå til innhold

noen som har lyst til og dele de fineste guttenavnene de vet om, med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine er

Henrik

Magnus

Jonas

Andreas

Aleksander

Harald

Kristian

Skrevet

Tobias

Elias

Mathias

Marcus

Sebastian

Var noen til slik at du kan finne frem det fineste navnet til gutten din:)

Skrevet

Lucas

Tobias

Jonathan

Emil

Markus

Skrevet

Hei. Gutten min på 4 år heter Daniel, og jeg elsker det navnet. Ellers så er det Oliver, Emil og Sander.

Skrevet

Noah, Martin, Emil, Even, Odin, Stian, Aleksander, Daniel, Håvard, Robin, Kevin, og mange fler :)

Skrevet

Liker at du har navnet Harald inn på din liste bomper'n. Har tenkt endel på det navnet vi, etter min bestefar, men jeg blir ikke helt fortrolig med det navnet på en baby..

Ellers liker jeg Elias, Filip, Alexander, Leon, Sanders, Simen, Magnus.. vanskelig å velge ja!!

Skrevet

Imre er nydelig synes jeg, eller Vinjar, Loke og Eimund;)

Skrevet

De fineste guttenavnene synes jeg er:

August

Linus

Storm

Julian

Synes også Birk, Ask, Noah og Theo er fine navn:-)

Skrevet

siden jeg var i tenårene ønsket jeg meg en gutt som skulle hete GABRIEL.det er det vakreste navnet i verden.når jeg ble gravid visste jeg at her kommer lille gabriel og han kommer til å ha store lyse krøller og brune alvorlige øyne.:)og det fikk han.han er i dag 6 år og skolegutt.jeg venter nå gutt nummer 3 og jeg og min mann diskuterte både forige gang og denne gang.gutt nummer to heter SOKRATES og den i magen skal antagelig hete SILAS.

men ingen er i det hele tatt så vakkert et navn som GABRIEL,mammas lille vakkre engel:):)men guttene er like deilige selfølgelig.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...