Gå til innhold

Hei lita 2201 med 2 spirer


*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om du har målt symfysemålet ditt?

Du skrev at livmoren din var så langt oppe.

Jeg er 9 uker i morra men legen tror jeg er lengre på vei pga størresle og høyt hcg.( 15000 i uke 6+0 og 33000 i uke 7+0) Hun målte mitt symfysemål til å være mellom 12 og 15 cm. den var helt oppe ved navlen. Jeg kan umulig være lenger enn 11 uker da jeg fjernet en hormonspiral i det tidspunktet.

Hun har sendt henvisning til tidlig UL for å se, hun var også spent på om det kanskje var flere der inne. Må også si at symptomene har vært veldig sterke på meg,vært veldig dårlig i motsetning til mine 3 andre svangerskap. Var ikke dårlig i det hele tatt da.

Litt spent på åssen du merket at det var 2 der....:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Regnet kanskje med at det var meg du mente:-)

Jeg har fått litt hjelp denne gangen...ble satt inn 2 egg...og var på ultralyd i uke 7 for å sjekke...de følger deg litt mere opp når det er prøverørsbarn...og da hadde begge egga festet seg.

Er i uke 11+1 idag

Jeg ble kvalm 4 dager før ikm, og tok da testen samme dag..den var sterkt positiv!!

Har vært hos legen,men han målte ikke magen min...tror kanskje han glemte det, for vi klarte å høre hjerteslag (utvendig) når jeg var 10+2, så han ble helt "vill" syntes det var kjempemorro!!

Har dessuten vært 10 ganger verre enn med de andre graviditetene mine..trett og kvalm etc...

Det begynner å hjelpe seg nå da..mest trett nå...

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Det var deg jeg mente ja :-D

Hun prøvde å finne hjertelyden men fant den ikke. Var nok for tidlig...

Jeg må nok bare vente å se :-D Kan jo være jeg har ekstra stor livmor.

Men tankene svirrer jo :-D he he

Lykke til med de 2 små nurkene i magen din.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo veldig spennende for deg når du får ultralyd da:-)

Må jo få høre hvordan det går......

Jeg skal ha ny ultralyd 30.juli igjen..gleder meg veldig til det..samtidig som jeg gruer meg litt..har vært gravid med tvillinger før (for noen år siden)nemlig, og hadde en ma i uke 12 som ikke ble oppdaga før i uke 18...Så jeg spurte veldig pent om å få en ekstra ul rundt det tidspunktet...var ikke noe problem så de skjønte meg visst godt:-)

 

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Fikk brev fra sykehuset i dag og har fått time 2 august. 3 lange uker men gleder meg vanvittig da :-D

 

Klem fra en som er bare så utrolig trøtt, kunne sovet hele dagen og natten. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...