Gå til innhold

Kroken på min dør :/ (litt detaljert så om du er var ikke les)


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Ja da var det over.

Var på do før idag,hadde ikke kommet en dråpe med noe som var farge på,men jeg gjorde det man normalt gjør på do og da kom det en hel haug :( Ikke friskt blod,men det var slimete og definitivt rødt. Har ikke noe i bindet nå, eller..det er litt der. Bittelitt, men vanskelig å se farge for Always trekker jo alt ned.

 

Så da må jeg vel bare ønske alle lykke til videre. Stay strong!!!!!

 

Bør vel dukke opp for blodprøven i morgen men ser ingen vits nå lenger.

Litt deppa nå...

 

 

LYKKE til alle sammen (de som leste og de som ikke leste ;)

 

Uansett takker jeg for støtten og moroa jeg hadde mens jeg var her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅ så leit! :-(

 

Men du må ikke gi opp håpet ennå alså!!!

 

krysser fingrene for deg i morgen!

 

Klem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist, men som 3 prinser og 1 prinsesse sier,ikke gi opp håpet enda. Du må jo ta en ultralyd til for å bekrefte eller avkrefte. Krysser alt for dere jeg.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Dette var leit!! Men jeg bare lurer på en ting dersom du fortsatt er her inne, hvor langt var du på vei? Jeg er i begynnelsen av uke 11 nå og er jo selvfølgelig litt engstelig for at slikt fortsatt kan skje..

 

Lykke til med nye forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter,men kroppen føles helt tom. Er det noe der som lever nå er det et mirakel.

 

Liffie, uvisst. var egentlig 8+4 i dag,men ifølge UL i går var jeg 5+? og uvisst om det var hjerteaktivitet. Du er over den værste kneiken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff...det var trist å høre! Jeg krysser uansett fingrene for deg til i morgen! Satser på et lite mirakel!

 

Ta vare på deg selv, og håper du snart, om ikke i morgen, er tilbake igjen!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maraklenes tid er ennå ikke over,

så krysser fortsatt fingre for at knerten din fortsatt er der i god behold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeei:( ikke gi opp håpet helt enda da,få en UL om en ukes tid.

hvorfor går det slikt med snille piker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du... Den evige optimisten som jeg er...=o)

 

Kjenner du noe smerter? For har hørt at når man har en SA så skal det også være med en menslignende smerte bare vondere (hvis du skjønner)..For det skal blø hele tiden, etter det jeg har skjønt...

 

Jeg synes du skal dukke opp til blodprøven og si at du vil snakke med legen din...Med en gang...

 

Husk jeg har blødninger ennå..Ikke så mye som jeg hadde, men har ennå...

 

Ikke gi opp håpet riktig ennå, vennen...Vent til svarene på blodprøvene...

 

masse gode klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og atter en gang takk for gode innlegg.

 

Har snakket med mannen min, en mannlig utgave av BabyCakes ..evig optimist! Han sa at jeg hadde det slik da jeg gikk med Emilie også. Men den gang blødde jeg faktisk ganske kraftig med koagulert og hun klarte seg jo.

 

Blødningen er rar! Når jeg tisser så blør jeg litt, dvs at det renner litt ned i do men vannet blir ikke rødt. bare en rød stripe ned skålen til den treffer vannet.det kommer veldig lite i bindet.

 

Som Babycakes sier..ja har hatt SA før. Blødde som en foss og etter noen dager kom helt forferdelige smerter. DET var rier,klarte ikke stå,sitte ligge-klarte ingenting. Klarte ikke røre meg engang. Når jeg tenker tilbake var det værre enn rier.

 

Men..slik jeg blør nå, sånn av og på slik var det i Nov da jeg mistet..og jeg er så redd for å få et slag i trynet når jeg får svar på fredag at jeg tar heller sorgen på forskudd. Bedre å juble som gal med gledestårer enn knekke totalt der på telefon med hun Gynekologen fredag formiddag.

 

Uansett..skal ta blodprøve i morgen. Mannen fikk overtalt meg ;) Og jeg skal ta en ny graviditetstest på morgenen før jeg drar..for å manne meg opp litt.

 

Igjen tusen takk..dere er så snille alle mann...eller DAMER mener jeg ;)

 

 

Tenk om alle i verden var som dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke kjekt å høre. Ikke gi opp håpet enda. Ta nå den blodprøven og snakk med legen. Krysser fingrene for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjære mammaen til emilie...

 

en test vil vise positiv nå uansett pga at det fortsatt er hcg i blodet ditt. det gjorde jeg når jeg mistet. 5 dager før jeg begynte å blø, så tok jeg en test og den var positiv. og når jeg var hos legen så hadde det vært dødt i to uker. så det er mye bedre at du drar til legen og ikke blir lurt av en test.

 

ikke meningen å skremme deg, ville bare fortelle deg det.

 

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI!

 

Jeg har blødd mye i dette svangerskapet og det har gått bra, derav nicket! jeg har heller ikke hatt smerter, var på UL dagen etter at jeg begynte å blø og fikk da vite at jeg hadde blodansamling i livmoren. Som deg så hadde jeg innstilt meg på å få dårlige nyheter, fant ut at det var bedre å være forberedt på det så ville jeg heller bli gledelig overrasket. Jeg begynte å blø like før uke 8 er nå 17+5. Jeg har blødd i over 2 mnd og nå er det endelig stopp og til meg har det vært mye blod av og til. Krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!

 

Håper virkelig at du får gode nyheter, som sagt jeg hadde også innstilt meg på det verste men hadde likevel ett håp om at det gikk bra så ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet Soltsrålen.. Men er så vanskelig å holde motet oppe. Nå er jeg over kneiken med tankekjør ihvertfall. Får jeg positivt svar i morgen kommer jeg til å gråte av lykke. Skal ta ny blodprøve om et par timers tid.

 

Siden de har lab der på sykehuset kan du jo hende de kan sjekke den med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Tenker masse på deg, lykke til med blodprøven. Håper du får svar på den med engang. Ikke noe som er verre enn å vente.

Krysser alt jeg har.....

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist!

Har fulgt med deg hele uken...

 

Hvor langt på vei var du, og hvor gammel er du?

Svar hvis du har lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering..

 

Blødningen kommer og går.Bindet er neten tomt hver gang,ikke rent blod nå heller. Mer lyst og noen ganger brunaktig / litt slimete.

 

Har tatt ny blodprøve. fikk lusket ut svaret på den forrige av hun som tok denne for hun så det på skjermen.

 

Den var veldig positiv sa hun, den var på 1600. Tok da ny, og får svar i morgen tidlig.Hun skulle se på den i ettermiddag og legge inn svaret på pcèn..

 

Knøttet er jo ikke stort.. men om dette går bra er det et uhyre rart svangerskap. Da testet jeg ISÅFALL positivt i uke 2,ifølge UL på tirsdag var det ca 7mm langt.

 

Har alltid testet postitivt med en gang det har sitti. Og uregelmessig mens gjør det ytterst vanskelig å regne ut hvor langt jeg er når syklusen løper løpsk.

 

 

Nei..får bare ta kvelden med ro. har litt "verking" i magen,litt brenning på en måte. Liker ikke det helt. Men jeg fikk litt håp,samtidig som det dalte da jeg leste et annet sted på internett om ei som hadde 900 i uke 5+0 og mistet uken etter.

 

MEN,vi er alle forskjellige. Hormonene svaier gjennom hele svangerskapet. Kanskje det er riktig med 1600.kanskje det er alvorlig feil..det får vi svar på i morgen tidlig. Ringer dit kl 8 første gang og poster svaret når jeg har klart å svelge det selv.

 

Igjen takk..og takk Jersey til deg og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Godt å se deg igjen=o)

 

1600 er vel akkurat der du er, 8+5 uker., tror jeg...Husk at det dobles annen hver dag så til hver tredje dag eller noe etter så og så mange uker, helt frem til Uke 12, da det synker litt, for så å holde seg..Det er sikkert grunnen til mange mister kvalmen rundt uke 12=0)

 

Har forsatt stor tro på at du er gravid...kan jo god hende du er en uke eller noe mindre, men du er i hvertfall gravid NÅ og det er det som teller, eller?

 

Har forsatt selv litt blødninger, som du beskriver. Noen ganger ferskt og andre ganger brunt...

 

Blir spent å se hva som står på siden her i morgen tidlig...den har sikkert steget...=o) Det tror jeg så mye på at den har..=o)

 

Masse gode klemmer=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...