Gå til innhold

Flere som drømmer mye om natta?


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

 

Hver gang jeg har vært gravid drømmer jeg svært mye rart!

 

I går drømte jeg at det var fullt av store svarte edderkopper sånne taranteller med lodne føtter i huset vårt!

 

Drømte at jeg støvsugde dem, og at dei var så store at dei nesten ikke gikk inn i støvsuger røret!

 

I natt drømte jeg at en arbeidskollega av mannen min, holdt på å bli drept av en annen mann i bygda vår!

 

Æsj, liker ikke sånne drømmer alså!!!

 

Flere med rare drømmer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også drømmer helt utrolige drømmer, og det har jeg alltid gjort. Venner og familie synes de er helt syke, og ser bare teit på meg når jeg forteller om dem :P

 

Jeg drømte for en stund siden at jeg var i en bonusbane, sånn som er på dataspill når man skal få mer penger, så løp det negerbarn etter meg. Så datt de ned, så kom det en rød speedbåt å kjørte de inn på land hvor det stod to store tønnegriller å ventet på dem. Når jeg hadde svømt i land også, la jeg dem på grillen, snudde og ordnet de, og til slutt hadde de blitt to gigantiske biffstykker.

 

Rart ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i natt drømte jeg at jeg var i Nittedal, der mormor bor, men det var ikke Nittedal, det var i syden på et skikkelig fint hotell hvor vi satt å drakk smootie. Så var faren til en kamerat av kjæresten der, og akkurat når jeg hadde samlet alle vennene mine som ikke vet at jeg er gravid, så avslørte han hele greia. Så skulle jeg få en bursdagsgave av en gammel nabo, og da kunne jeg velge mellom et egg og en tur i sånn ring etter båt. Jeg valgte båt, men da hadde de ikke ringen, og vi sånn på en rattkjelke. SÅ! Så skulle de syden folka legge ut bølge-stoppere som gjorde at det ikke ble så store bølger, men da lå det brått bare masse tømmerstokker i vannet som gjorde det skikkelig stygt. Så skulle jeg føde på badet til mormor, og kjæresten nektet å komme å hjelpe meg, og da ble jeg skikkelig sinna. Da var vi brått i sånne rør i byen som var veiene inn til butikker og sånn, og jeg hadde eget rør som het gravid-røret, så skulle jeg gjemme meg for kjæresten... Masse masse mer, bare orker ikke skrive resten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer så utrolig mye rat for tiden.

Det var etter en sånn rar drøm jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest...

Drømte da at jeg var hos legen og han skulle finne ut om jeg var gravid ved å ta et målebånd rundt magen min..

På det båndet var det noen av tallene som var i rødt og kom man på dem så var man gravid... jeg kom på di..Skjønte ikke så mye av det, men tok nå testen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også.. men kjøpte meg en sånn "dreamcather" av noen indianere og den funker faktisk!

Hadde lite tro på den til å begynne med, men nå drømmer jeg BARE gode drømmer hver natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P

 

Leste du mine drømmer da? Haha xD Er så rart altså... Drømmer bare syke ting jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snikleser litt her - hørte til her en gang, før jeg mistet i jula. har ikm på søndag, og har hatt skikkelig mareritt-aktige drømmer, mye om dødsfall og andre underlige, ekle greier. har gitt seg litt nå. lurte på om det var et tegn - leter jo desp etter all slags symptom... men tør egentlig ikke håpe, blir så lei meg når mensen kommer...

morsomt å lese om de ville drømmene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og drømmer og snakker i søvne!!

Mange tragiske skjebner hver natt her i mine drømmer, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Ja har drømmt mye rart den siste tiden, går mest på min kjære store bror som døde i ei bil ulykke i 2004, ik noe ekelt i drømmene men om han, så kanskje han holde ei hånd over mæ og passer på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav bort min katt i natt jeg, fordi hun begynte å pøse ut kattunger som var eksakte kloninger av henne.. og bare for å si det sånn; hun ER sterilisert!!! *klask* hehe :-P Drømmer mye rart for tiden ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er helt sikkert.

 

drømte her en natt at jeg og mannen hadde åpnet en kina restaurant som het HOW LOW. hehe lo som bare det når jeg våknet.

 

har også drømt at jeg rant på akebrett nedover en sikkelig traffikert bakke.

 

og jeg har drømt at det lå en avsagd hånd på den keramiske kokeplata vår. den var svidd fast.

uff litt groteskt. vet ikke helt hvor jeg får det i fra.

 

i natt drømte jeg at skulle føde, men når jeg hadde full åpning og alt var i gang stoppet det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte her om natta at jeg og ei venninne var agenter av alle ting.

Vi var på et hemmelig oppdrag.

Plutselig kommer det en stor boble ned fra himmelen å når boblen treffer vannet så sprekker boblen og blir til et stort cruiceskip!

Og vi kom oss ombord på denne båten da oppdager vi en annen båt (verdt en formue) så henger på skipet. Det var vist denne båten vi var på jakt etter!

 

Så hadde jeg for meg at mora til bestevenninna mi var på besøk av ei venninne av seg (hun kjenner ikje hun i virkeligheten og hun ligger ikje for døden) som lå for døden. Hun ringte oss å sa "Hei er legen der? Jeg må ha tak i han for jeg må gi henne mer morfin for nå har hun sånne smerter!"

 

Drømte og at jeg var høygravid (skulle bli alenemor vel og merke noe jeg ikje skal) og jeg bodde i den flotteste leiligheten ever der kom verdens flotteste mann inn og vi hadde hemlingsløs sex på badet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Jeg husker at jeg drømte mye i forrige svangerskap. Drømte bl.a ofte at jeg hadde sovnet gjennom hele fødselen, og våknet opp med en baby i armene... Jeg drømte også at jeg fødte en bitteliten baby, som jeg måtte oppbevare i kjøleskapet oppi en liten fyrstikk-eske.

 

En annen gang drømte jeg at jeg hadde født, og dro hjem. Sykehuset skulle frakte babyen hjem til oss etterpå. Og da de kom hjem til oss med en bil full av prikk like babyer, så klarte jeg ikke å finne min baby. Uff, jeg var helt svett når jeg våkna hehe.... ikke greit å være gravid bestandig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra det ikke er bare meg som drømmer masse ...har mest mareritt jeg da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...