Gå til innhold

6+2 og jeg tror kvalmen kommer snikende


Athene75

Anbefalte innlegg

sist kom kvalmen som lyn fra klar himmel rundt uke 6 eller 7. Nå føler jeg at den kommer snikende. Flere med kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja. Er 6+6 og den kom for 4 dager siden. Ikke no morro i det hele tatt. Kastet opp i søpla på jobb i går. Ikke enkelt å holde ting hemmelig da. :-) Men må vel bare ta det med på kjøpet. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Er 7+3 etter når jeg "vet" EL var og her begynte kvalmen for ca 1 uke siden!

 

Hos meg har kvalmen kommet i uke 6 + hele tiden.

 

Et godt tegn iallefall, på at det er i orden! :-)

 

I dag har jeg vært kvalm i hele dag også i natt!

 

Er ikke likt fra dag til dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme ja... Det kan jeg skrive under på!! Fra jeg var 5+6 har kvalmen vært intens. De siste 2 ukene har jeg kastet opp mange ganger daglig. Men kvalmen avtar litt når jeg kaster opp så det er ikke så ille faktisk. Er sykemeldt og veldig glad for det for jeg er helt tom for energi og skikkelig utslitt. Mye hardere enn jeg hadde trodd å være gravid!! Er 10+3 i dag så jeg håper kvalmen avtar litt snart.. Håper ikke dere andre er like hardt rammet som meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til de grader, komt mer og mer- er i uke 8 nå. Fortsetter det sann må jeg til lege å få sykemelding neste uke når jeg skal tilbake på jobb....

 

Ligger på sofaen og orker ingenting- spiser innimellom men orker enkli ikke det heller- blir jo bare enda mer kvaaaaalm...

 

Men på den an side er det litt bra, for da slipper jeg å bekymre meg for at spiren forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gang var jeg kvalm hele døgnet fra uke 6 eller 7 til Ma `en i uke 11. Så kan ikke si at jeg ser frem til de nærmeste ukene. Men håper det kommer noe godt ut av kvalmen denne gangen da iallefall, for da er det likevel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...