Gå til innhold

noen som har opplevd at det kinesiske fødselskartet fungerer?


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei, innom fra 2 tri en tur..=) jeg tok set kinesiske fødselskartet men var overbevist om at det var feil, da det viste jente og jeg "VISSTE" at jeg var gravid med en gutt,...kom på ordinær UL og der lå det ei lita tulle og vinka til mammaen og pappaen sin,så i mitt tilfelle stemte det:) vil ikke akkurat si jeg tror på sånt, men det er jo litt festlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har stemt på meg på de to første. Nå sier det at jeg skal ha jente, så da gjenstår det bare å se. Jeg kan heller ikke si at jeg tror på sånt, men er enig i at det er litt morsomt.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmte på 1 mann med meg. Nå sier det at jeg skal ha jente så får vente og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Stemte på 2 av gutta!

 

Med jenta stemte det ikke, og med den tredje vet jeg ikke, spørs om han er laget i januar eller først i februar!

 

Denne gangen sier den jente, noe som også kimby og Susann 77 har spådd meg over mail! :-)

Med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ble spådd i vinter først av Susann 77 og ei stund etterpå Kimby og dei spådde omtrent alt likt!

 

Helt utrolig!

 

Susann 77 så også SA like før jeg hadde den!

 

Begge så at jeg fikk ei jente, som neste barn!

 

Kimby så meg til og med med jenta på fanget når hun var ca 1 år og at hun var lik storesøstera si! :-)

Og hun så fødelen!

 

Begge spådde så likt at det er helt utrolig, og ting det ikke gikk ann å gjette seg til!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har stemt på begge guttene mine og iflg kartet skal jeg ha jente denne gang. Blir spennende å se om det stemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...