Gå til innhold

når begynner magen å syns ved første svangerskap?


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde såvidt en liten kul på magen da jeg var til ultralyd,og det var rundt uke 16-17...

Og det var vel og merke når jeg lå flatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg en bitte liten mage naar jeg var ca 15 uker. Men ingen andre saa det, kun jeg. En liten hevning paa magen som kunne ha skyldtes litt mye mat, men som altsaa er noe saa herlig som en liten voksende baby mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det med magen varierer mye fra person til person.jeg er ca 7 uker nå...& jeg har fått en liten mage :)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8, og tasser rundt i gravidbukse fordi alle de vanlige buksene er for trange.... Magen er ganske flat om morgenen, men tar ikke mange timene før den har skikkelig kul... På kvelden er den skikkelig hard... Satser på det er tegn på at det er liv der inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe :))...min eser oxo skikkelig ut noen timer etter jeg har stått opp...når ettermiddagen/kvelden kommer seg det jommen ut som om jeg er 4 mnd på vei :))...thihi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte å synes en kul når jeg låg i uke 18, magen ble ikke synlig når jeg sto før uke 24/25 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt litt mage, så det var mest "kvaps" frem til jeg var ca 5 mnd på vei. Da kom kulen. Det var deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...