Gå til innhold

Naar kommer magen med nummer 2?


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Hei, et lite spoersmaal til de av dere som alt har barn: Naar kom magen med andre svangerskap?

Foerste gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage for jeg var 15 uker tror jeg, og da kun en knoette liten en. Antar at den kommer foer denne gangen, men foreloebig er jeg kun i 6.uke, saa det er vel litt tidlig ennaa tenker jeg. Gleder meg til litt gravid mage igjen, jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..Jeg er i 9 pluss 3 i dag og synes å skimte en liten kul om morgenene når jeg står opp...Blir mer synlig utover dagen/kvelden..

Har vært veldig plaga med luft og oppblåst mage i begynnelsen,men nå er dette helt borte heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hos meg begynte magen å komme litt fram i uke 18.. hadde ikke så veldig stor mage me første å håpte magen sko bli større denne gangen, men neida.. nå venter jeg en gutt å har enda mindre mage enn va jeg hadde me jenta mi, ingen kan se at jeg er gravid (utennom di som kjenner meg) å nå er jeg i uke 33.. så d ska bli løye når jeg får ut ongen min, for di nysjerige naboene komme te å lure på kem sin unge jeg triller på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nummer to og er nå i uke 12.... Å magen er stooor allerede, ingen tvil om at jeg er gravid..... Vi må snart begynne å fortelle det til de rundt oss snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Lurer på det jeg og...Er gravid med nr to.Sist gang tror jeg at det begynte å vises sånn rundt uke 13-14.

For noen synes det jo litt fortere ved andre graviditet.

Jeg er litt over 7 uker.

Vi får vente i spenning:) Koselig med gravidmage:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar alle sammen :-) Veldig individuelt ser det ut til ja.. Koselig med gravidmage ja, definitivt!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...