Gå til innhold

Hadde SA for 2 mnd siden, har hatt vanlig mens etter det og er nå gravid igjen...men...


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

føler meg ikke gravid...ikke kvalm, ikke vondt i puppene eller noe...kan det være noe som henger igjen etter SA??? har begynt å få litt angst for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomene kan komme og gå,mange som ikke får symptomer før i uke 12+ også.

 

Du må ikke bekymre deg,endog jeg vet hvordan det er med "dårlig erfaring" og de tankene surrende i bakhodet hele tiden.

 

Prøv å slapp av..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det sånn teoretisk mulig at det kan være noe som henger igjen fra sist? At ikke alt som skulle ut kom ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen lege,men..jeg vet ikke kjære deg. Normalt sett vil du jo i utgangspunktet ikke teset positivt etter 2 mnd. Men kan du ikke ringe legen din og få en kjapp UL for å være på den sikre siden?

 

Man skal ikke bekymre seg,bedre å få ting avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men han er på ferie og syns det er best å forholde meg til han...rart at jeg skulle teste positivt hvis jeg ikke er gravid egentlig...var en vanlig mens forrige mnd... føler man får skikkelig drit leia av mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok man kan si du er gravid ja. Ta en ny test til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på besøk fra 2 trimester. Jeg ble gravid etter 1 mens etter MA og hadde ikke så mange symptomer,ømme pupper har jeg ikke hatt noe særlig, det sikreste symptomet til meg er stikninger voksesmerter i livmor og kviser! tenkte det samme som deg, var også redd for en ny MA, ring til lege eller noen andre som kan hjelpe deg, men det er altså mulig at man kan ha få symptomer. At puppene ikke ble særlig ømme hos meg trodde jeg også hadde sammenheng med at de hadde vokst og vært ømme forrige gang og det ikke var så lenge siden. Jeg er nå 17+4.

Jeg tror nok du er gravid ja.

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...