Gå til innhold

Angrer noen ganger

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er en av de dagene hvor jeg skulle ønske jeg ikke var gravid..bare fordi barnefaren er den han er og at jeg mest av alt skulle ønske jeg hadde en stabil og trygg mann som jeg gledet meg sammen med.Er mye opp og ned med barnefar og meg- og akkurat nå skulle jeg ønske han ikke var i livet mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!LEI MEG:( Får jo dårlig samvittighet når slike tanker dukker opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan alle ha dårlige dager! Og ingen kan komme å si at det vi tenker å føler er galt! Husk at det er mye hormoner som herjer rundt i kroppen din nå. Spesielt vanskelig skjønner jeg når forholdet med pappa`n er såpass anstrengt som det kan virke som det er, og man gjerne skulle ønske man var i et stabilt forhold og iferd med å stifte kjernefamile..hvem skulle vel ikke det:) - Men nå er situasjonen for oss som er her inne noe annerledes. Vi er av ulike årsaker i ferd med å tre inn i mammarollen aleina, noen av oss med støtte fra pappa`n, mens andre ikke. Dette kan mange ganger virke kjempe skummelt og man lurer på om man har tatt riktige valg, hva om ditt, hva om datt- MEN vi klarer oss! Vi er sterke jenter og kommer til å bli fantastiske mødre og gode forbilder!

Jeg skjønner at du kan få dårlig samvittighet over å tenke slike tanker, men ikke døm deg selv så hardt!! Det er lov å ha nedturer og dårlige dager, sånn er livet. Man kommer seg opp igjen! Og jeg er sikker på at du kommer til å glede deg masse over den lille spiren bare du lar deg selv gjøre det! Ikke la ditt dårlige forhold med bf ødelegge for gleden ved å bære frem et liv, en som kommer til å elske deg over alt på jord så lenge du lever og som kommer til å se opp til DEG som sitt forbilde! - Og ikke glem at du ikke er aleine om å være sliten,trøtt,lei,irritert,sint,såret OG at det er GREIT å være det innimellom:)

Skrevet

jeg har null kontakt med barnefaren.. og tenker det samme...

og ja.. tilogmed nå... så sent.. :/

men det blir nok bra skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...