Gå til innhold

jeg var her tidligere om at for 1 mnd siden sa de at jeg hadde MA.. var på ultralyd idag.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Og da var det ingenting der bare rester, og noe som var 4mm, skulle vært 10 uker på vei nå. Så de mente jeg hadde gått igjennom et inkomplett spotan abort men jeg har ikke hatt smerter eller blødning

Var på kontroll for ca 1 mnd siden da var fosteret veldig lite 3mm, så fikk jeg beskjed om at alt var bra siden hcg stigning.. .

 

så fikk sånne abortpiller nå for å få ut resten sitter her enda og venter på de skal virke. så har ikke vært gravid på en stund nå jeg egentlig.. alt virker så rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit! :-(

 

Ønsker deg lykke til og at du snart blir gravid igjen! :-)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig med oppfølging,selv om kroppen som oftest fikser dette selv skal man ikke stole blindt på det.

 

Syns det er veldig synd du må gå gjennom dette nå. God klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk dere, det går fint, bare glad for å fått alt 100% bekreftet nå vært urolig i flere uker, først trodde dem gravid utenfor livmor osv.. nå kan jeg gå videre..

 

sitter bare å venter på tablettene skal virke, men har ikke gjort det enda og gått 5 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok slike tabletter en gang ... men det var på sykehuset. Jeg merket at de virket ved at jeg fikk sinnsyke magekramper.. så begynte jeg å blø. men jeg såg ,eller merket aldri at fosteret "falt" ut.. men det skjedde .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...Stikk inn på bli gravid og les det eg skrev der.. Overskriften var : måtte bare få det ut.. elller noe i den dur... eg har vert gjennom det samme som deg... Og var sikker på at eg ikkje skulle bli gravid igjen.. helt til eg faktsik las ei bok av daniella steel som heter gaven.. Det snudde mine tanker brått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk det begynnte å blø noe kraftig i mange timer men det har på en måte sluttet nå, vet man skal blø i en til to uker etterpå, men nå blør jeg veldig lite vet ikke om det er normalt å stoppe å blø så fort etter .. den boken har jeg , skal lese den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

Eg blødde ikkje så kraftig til å begynne med.. Eg begynnte å blø 7timer etter at eg tok dei, men det var veldig lite. Eg tok dei fredag og det kom ikkje noe annet enn blod før søndag. Da kom resten ut.. Eg blødde kraftig da i til tirsdagen, så roa det seg ned igjen. Men hele tiden kom det små klumper, veldig små.. Etter tirsdag var det egentlig VELDIG lite eg blødde, men akkurat nok til at eg måtte bruke bind. Slik holdt det på til fredagen uka etter. Det vil si, eg blødde i akkurat 14 dager. Men hadde bare kraftig i 3. Dette er forskjellig fra person til person..

 

Sorry for at det var så detaljert, men håper det hjalp deg litt..

 

Håper du slapp dei store smertene eg hadde. Eg skulle egentlig vert innlagt pga smertene, men var rett og slett for dårlig til å sitte en time i bil for å komme meg inn på sykehuset. Kunne fått ambulanse, men ville egentlig og mest vere heime...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...