rainbow_girl Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 er det noen ledige dagmammer ett av disse stedene som kunne tenke seg og passe min lille gutt på 15 mnd? mvh wenche
Sommer & sol:-) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hei.. bor ca 20 min unna drøbak,nesodden..kunne det vært av interesse? har iallefall plass.. gi meg et pip her du:-)
fantenbarnehage Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 hei- ei veninne av meg driver fambhg på bryn og jeg vet hun har to ledige plasser fra høsten, men da hadde det vært fint om du la ut e-posten din så kunne hun ta kontakt med deg da hun ikke er medlem her inne.
rainbow_girl Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 nesodden blir desverre for langt men takk for svar
rainbow_girl Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 [email protected] er det beklager
Lille Sprell og meg Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hei du! Vi bor i nærheten av Bryn, og kunne godt tenke oss en familiebarnehage der fra høsten av. Kan du videreformidle min e-post også? [email protected]. Har verdens snilleste lille gutt kan du fortelle;)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Er det flere ledige plasser i familienbarnehagen på Bryn eller? I så fall ønsker jeg kontakt. Mailadr: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå