Gå til innhold

Vekttap og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste mnd gått kraftig ned i vekt, men ikke mer enn at jeg ligger på den vekten jeg lå på før jeg fikk barn. Hadde alltid mensen regelmessig da.

Kjente rundt de forventede dagene for EL at jeg hadde den, men nå har ikke mensen dukket opp (bare snakk om et par dager). Kan dette ha sammenheng m vekttapet, eller burde mensen kommet da den skulle siden jeg hadde EL?

Vet jeg bare kan ta en test, men tenkte dere her inne kunne noe om dette. Vil ikke kaste bort penger på test altfor tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal teste, umulig for oss å vite!

Skrevet

Mensen burde jo ha kommet, så ta en test.

Tror du er gravid.

Skrevet

Hei!

det kan så absolutt ha med vekttapet å gjøre!

Jeg tok av flere kilo i januar/ februar pga. påkjenninger etter en SA ,og sjukdom i den nærmeste familie!

Hadde ikke EL og mensen i mars!

Var til gynekolog og han sa at når jeg begynte å spise skikkelig igjen så ville det rette seg, og jeg er nå 7 + 3! :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg mistet mensen i en periode på rundt 6 måneder da jeg gikk ned 8 kg på kort tid. Hvor mange kilo har du gått ned? Jeg var heller ikke kjempetynn. Veide 60 kg, men grunnen var nok at kiloene gikk av så fort. Jeg merket at resten av kroppen gikk på sparebluss også. Var iskald på hendene og føttene, og generelt sliten. Man skal være forsiktig med ekstrem slanking. Legen min var bekymret for at jeg ikke skulle kunne få barn etter det. Heldigvis er jeg gravid nå, så jeg var vel kanskje heldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...