Gå til innhold

fortalt det til noen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe..vi har fortalt det til våre nærmeste familie og venner, men plutselig har flere fått nyss i d. (En hersesyk eks av meg som liker å fucke opp) Så nå vet vi faktisk ikke hvor mange som vet det! Men, vi ahr bare begynt å fortelle det selv også..etterhvert som de spør. Mye bedre at de hører d fra oss enn fra noen andre:-)

Har fortalt en venninne det, og jeg ble avslørt av en annen venninne.Ellers vet endel folk om det på jobb, da jeg har en jobb der jeg må gi cellegift og ha pasienter som får cellegift, og det kan jeg ikke når jeg er gravid. Derfor går det ikke an å holde det hemmelig lenger der.

Vi har bare fortalt det til vår to aller nærmeste venner.

Venter lengst mulig.

Vil fortelle det til sønnen min på 10 først, men han er på to ukers ferie med faren, så venter hvertfall til han kommer hjem.

Har litt lyst og vetne så lenge at folk begynner å lure og spørre :D

Har ingen problem med å holde meg jeg ihvertfall, det er jo så leeenge igjen.

Annonse

ser du har termin ca når æ har, har nettopp fått vite d selv, vil nok ha ventet lengst mulig, men vet at d ik e så veldig enkelt.

me forgje man sa æ d etter 13 uke.....

sier man d for tillig blir d et veldig laaaaaaaaaaangt svangerskap dær masse folk blir å komme å spørre og greve om alt mulig....

Hei! Vi har fortalt at vi er gravid til familien og venner. Synes det er greit å fortelle det. Da kan de andre dele gleden med oss og går det galt kan vi få oppbacking! Leste ei bok av Anne Lindmo (hu i NRK). Den var kjempe fornøyelig. Den tok blant annet opp dette med å "gjemme" hemmeligheten til etter 12 uker. Nå er min form veldig bra, men er du kvalm å uvel så er det jo greit at omgivelsene vet årsaken til det! Så ja, alle vet om mitt lille "knøtt" i magen! Er 6 uker på vei!

Jeg har kun sagt det til min mann, og ei god vennine som også er gravid og skal ha 2 måneder før meg!! Jeg kommer ikke til og fortelle det til noen andre før jeg er en 10-12 uker på vei, har ikke gjort det me de andre to heller. Lykke til foressten!!

jeg og mannen min har selv fortalt det til 3 stk, søstrene hans og typen til den ene, + arbeidsgiveren min, ellers er det er venninne av meg som muligens har skjønt det selv...skal prøve å holde det tett lengst mulig, da jeg har mistet før, og syntes det var kjett å gi ALLE den triste beskjeden etterpå. mistet i uke 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...