Gå til innhold

Når skal vi handle?

Nyttårsgull i den store magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har tenk det samme selv. var inne og tittet på gravidklær i går, nettbutikker, men fant ut at jeg ikke tør... må vente til etter UL ...men da kan det jo hende at buksene mine ikke passer. Bør kanskje iallefall handle meg klær da. Venter med babyting til slutten av 2. tri kanskje...eller beg av 3.tri. Det løser seg jo ganske greit ved at vi har svært liten plass også da. Bor på 50 kvm i 5 etg i Oslo:) Ikke plass til barnevogn her så lenge vi ikke trenger den:)

synes ikke du skal stresse med å handle enda, å klarer du å vente lengst mulig har du jo sjansen til å få masse billig på salg i januar. :-) Ting kan jo dessverre noen ganger gå galt sent i svangerskapet også, og da r d jo kjipt å sitte med masse babyting som kan gi dårlige minner. Men dette kommer jo selvfølgelig også an på hvor du bor da. Ønsker dg iallefall lykke til videre. :-)

Babyshop har en liste med hva man bør ha handlet inn før fødselen, jeg brukte denne sist - veldig praktisk. Det eneste som kan være løsnnsomt å kjøpe litt tidlig er vognen. Det er ofte at den må bestilles fra leverandør og det kan ta litt tid (tror det tok 1 - 2 mnd) før min kom.

Lykke til!

Jeg må også innrømme at jeg har kjøpt et par plagg! I tillegg har besteforeldrene dristet seg ut på en liten handel, og det har blitt strikket litt, men ellers venter jeg til det nærmer seg 7 mnd tror jeg! Det er planen i hvertfall! Er 4 mnd på vei på mandag, jee!

Annonse

Hei

Jeg har nok tenkt ganske likt deg. Jeg er i uke 16 nå, og skal ha UL på mandag. Etter det, når jeg vet om alt er i orden, kan jeg begynne å tenke på vogn og denslags.

Jeg tror Mamma er i gang med å strikke noe til bebisen, men det er hemmelig ennå.

Søstra mi fikk baby for bare 4 uker siden, så vi har alle holdt handle- og strikke-trangen i sjakk ved å handle og strikke til hennes baby :-)

Jeg er i full gang med handlingen jeg :) Har det meste fra før, men har handlet en del likevel. De store tingene har vi tatt vare på fra storebror var liten, men har handlet litt ulltøy, noe annet tøy, lammeskinn og tepper og sånn. Veldig spent på kjønnet og tar nok mer av på handlingen da jeg vet det tenker jeg. Shopping er gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...