Gå til innhold

Kvaaaaaaaaalm!!


♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Takk og pris for at jeg har siste ferie uken denne uken her, for denne kvalmen blir bare verre og verre. Føler som om jeg på spy 24/7, men må ikke det. Soooover veldig dårlig, veldig dårlig- oppe å tasser i stuen og er på do.....

 

Idag har jeg spist frokost, og siden det lagt på sofaen- med beina på bordet, teppe over meg, og drukket saft i glass som sambo har funnet til meg.

 

Gruer meg til neste uke og jobb, kan ikke ha det sann på jobb. Blir det ikke bedre må jeg vel legge inn årene og be om sykemelding. Men må jo samtidig si hvorfor på jobben...

 

Andre som har det likt som meg??? Veldig opp og ned, tirsdag var en passe bra dag- da fungerte jeg som normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sykemeldt i tre uker pga kvalmen. har ikke gried å gjøre annet enn å ligge rett ut. Å gå på do for å tisse har vært verdens største tiltak. Har ligget på sofaen og grudd med til doturen en time før jeg orker å gå.

du kan da ikke gå på jobb sånn? ikke press deg unødig! Det er ikke gøy å være sykemeldt, men tror de kommer til å lure hvis de ser deg på jobb slik også. Da hadde de nok funnet det ut uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...