Gå til innhold

skjønner ikke det


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

jeg er 5 uker på vei i dag. altså en ukesiden jeg skulle hatt mensen. skal jeg da se på symptomer som gjelder for uke 6 eller skal jeg se på 5 uke? føler jeg har mere symptomer når jeg se på uke 6 en når jeg ser på uke 5. for jeg er jo forbi den uken der jeg venter mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 5 fullgåtte uker og er i din 6 uke :) når du er 5+6 er du fullgått 6 uker :`) skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan noengang være sikker på eksakt hvortid man skifter uke eller mnd. Jeg selv står på uke 14 i bim, men på bv står jeg på uke 13... Er vel forskjellig fra side til side. Regn utifra 1.dag i siste mens + ca. 2 uker... Ingen kan vite helt sikkert.

 

Ellers kan du jo vente til legebesøk/jordmor/ul...

Lykke til med forskningen

 

Og gratulerer med spiren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker... det jeg lurer på da er hvilke uke jeg skal lese om???? skal jeg lese om uke 5 eller 6???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du regner uke 0 som den uken da du hadde siste menstrasjon slik: 0+1 dag, 0+2 dag osv

Man regner fullgåtte uker. Bim skriver at jeg er i uke 12 nå, men jeg egentlig i uke 11( 11+5dager)

Jeg trodde jeg skulle regne som de gjør på Bim helt til jeg fikk heftet fra legen. Først da forstod jeg at det var fullgåtte uker de går etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...