Gå til innhold

melk

annlouise

Anbefalte innlegg

er 12 uker på vei og bare må ha melk. har ikke spist frokost de siste 10-15 åra men nå våkner jeg av at jeg har drømt on hva jeg skal ha til morgenmat og et stort glass kald melk. har ikke vært kvalm så langt og føler meg i bedre form enn på lenge..... kanskje er det frokosten, kanskje er det gleden over å endelig skal bli mamma. jeg tror det er begge deler.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Melkedrikker jeg også! Var ikke særlig glad i melk før, men etter at jeg ble gravid har jeg stadig hatt perioder med veeeldig lyst på melk. Etterhvert har jeg oppdaget at melkebehovet kommer når babyen har sine vokseperioder (merker det både på vekt og symfysemål). Kanskje et behov for ekstra mye kalsium som gjør det?

Noen sier at det er et tegn på at man venter jente, og på meg stemmer det i allefall.

• 1 måned senere...

Godt å høre det er flere enn meg som drikker mengder med melk....drikker i allefall 1,5 liter melk hverdag. Hadde det også sånn når jeg gikk gravid for litt over 3 år siden. Alltid minimum 3 liter som ikke er åpnet...just in case!!! tihi!!!!

Plages veldig med kvalmen og kaster masse opp.....hatt 2 dager uten særlig tull og det er så deilig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...