Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så oppblåst nå at det rett og slett er ubehagelig med mine vanlige jeans. Derfor tok jeg på meg en mammajeans i dag..en sånn med høyt, elastisk bomullsliv.. Kjempedeilig,,men kjære vene jeg er jo bare inn i min 8.uke (4. sv.skap). Er jeg alene om å allerede ha "mage"? (luft og en bitteliten kul helt under navlen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene!! Jeg er i min 10.uke nå......og jeg ser definitivt gravid ut ja! Dette er mitt andre svangerskap.

Skrevet

HI hi, har lest så mange slike tråder siste månedene :o) Du er ikke alene. Det er så rart å ha den svære oppblåste ballongen av en mage også vet en at livmoren så vidt har krøpet opp av bekkenet. Men en av årsakene til at du er oppblåst er fordi den glatte musklaturen i tarmene slapper mer av, og dermed blir tarmene slappere og magen buler ut. Det er fordi næringsopptaket fra tarmen tar lengre tid slik at lille morkaken til spiren skal få god tid til å ta til seg næring. En veldig viktig del av å være gravid :o)

Ehhh...jeg begynte med mamma bukser i uke 6, er annengangsmamma. Men offameg så sensitv magen min var de første 6-7 ukene mens kvalmen stod på.

Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...