Gå til innhold

dere som tar blodprøver for se hcg,hva gjør dere mens dere venter på svar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer for jeg føler sånn med hver av dere. Spes deg mammaen til emilie:( babycakes fikk stigning, håoer på det beste for deg og hun med tvillingene. koser fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, bare går¨å venter man kan ikke bare gjemme seg i en stol å la hele verden gå i stykker......HÅPER PÅ DET BESTE selv og jeg er ganske nervøs=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Takk for koser ;)

 

Jo,jeg vasker ned huset. Er nyheten god på fredag skal det feires..er den dårlig skal jeg hvertfall ikke ha et hus på hjernen i tillegg.

 

Klem til Gravid Jente og vi får håpe på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Emilie og ny mage ja skal du oxo ta blodprøve på torsdag? det skal jeg oxo men jeg får ikke vite det før i neste uke =( føler ikke du deg så veldig gravid du heller? er dette din første?

 

masse klemmer til deg fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg tok en prøve i går,neste på tordag og får svar på fredag formiddag.. vet ikke hva jeg føler for øyeblikket. tør vel ikke føle så mye tror jeg ;) Ikke min første nei,har ei skjønn jente på 2. bilder på profilen min fra da hun var baby.

 

Klem til deg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å sø søt =)

 

ja tok blodprøve i går jeg oxo skal ta i morgen....hvorfor tror du ikke at du er gravid?

 

hvorfor får du så fort svar...jeg vil oxo ha det :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å blø smått..rett før første kontroll. Fikk da UL men ingen hjertelyd eksakt påvist.

Tok blodprøven på sykehuset, der har de lab så de trenger ikke sende den videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja..kanskje det var litt tidlig å se hjertet på UL, tok Ul jeg oxo men var på grensen til å se noe. Grunnen til at jeg tok blodprøve for å sjekke Hcg verdien er at jeg rett og slett ikkke føler meg gravid:S men går nok bra skal du se =)

 

Krysser fingerne for oss jeg =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...