lille_me85*Fødeklar* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Eller spiser du vannmelonen med steinene??
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Noen kjeder seg AKKURAT like mye som meg skjønner jeg jeg tar ut annenhver stein og legger de i et pent mønster jeg har sett tidligere på dagen for eksempel
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 He he, ja jeg kjeder meg! Jeg bruker å spise nesten alle steinene, men nå er det noen en gang som sa at det var ikke bra for magen å spise dem. Det synes jeg hørest veldig rart ut da men.
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tar ut alle jeg når. Sitter faktisk med gaffel å priker. Melonen blir jo mye bedre å spise da!! Jeg har også hørt at det ikke er bra for magen å spise mange. Klarer jo ikke å fordøye de. Er vell fare for bla blindtarmen?
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 sikkert ikke så galt å spise dem vel... kanskje det vil vokse vannmeloner i magen din hvis du spiser dem? hehe - jeg spiser dem ikke - liker ikke, men mange jeg kjenner gjør det og de er like fine den dag i dag kos deg du
Bimmer´n Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Stemmer det,- at det er pga fare for blindtarmsbetennelse at man "ikke skal spise stein" :-) Kanskje blir de liggende å godgjøre seg over tid i blindtarmen og dette kan utløse infeksjon. Men når det er sagt,- jeg syns da det bare er steinfri melon å få kjøpt for tiden? Helt fantastisk! Spiser en melon om dagen. No kidding.
boble <3 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Spiser alle steinene jeg:0) men det er vel mest pga latskap....Orker ikke å pelle de ut:0/
twoboys & a girl Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Piller ut steinene, i druene å. Liker heller ikke store korn i brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå