Gå til innhold

40 års bryllupsgave til mine foreldre??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Støtter Fabel-Aktiv. Opplevelser kan være kjekkere å få enn ting, for regner med at de har det meste etter å ha vært gift så lenge. Reisegavekort e.l.

Så flott da med 40 år! Tror ikke det blir mange i vår generasjon som kan feire det! Jeg holdt ikke i 5 år en gang;-) Men mine foreldre har vel faktisk 40 år neste år!

Da mine foreldre feiret rubinbryllup (40 år) laget jeg og mine søsken istand overraskelsesfest. Ba inn nærmeste familie, de som var brudepiker samt barn og barnebarn. Vi var vel rundt 25 stykker tenker æ. Laget istand koldtbord og kaker. Ba foreldrene mine om å komme til ettermiddagskaffe i anledning bryllupsdagen og hadde gjemt både gjester og biler.. GJETT om det var sukksess. Pappa gråt og gråt så rørt ble han.

Pyntet md rubinrøde roser og lys, Koldtbord trenger ikke være vanskelig å lage til.

Alternativt kan man jo kjøpe koldtbord fra catering, men det blir jo fort dyrt.

Hadde planer om å få tak i sanger fra bryllupet deres også, men det var ingen som hadde tatt vare på heftene av de som var tilstede.

Var desverre ikke så mange igjen av søsken, og alle foreldrene er borte.

Men var som sagt en kjempesuksess!!

Gjest Ut på tur

Jeg er også tilhenger av en eller annen opplevelse som passer for dem. De er vel antagelig ett sted mellom 60-70 år og vanskelig å vite hva de er vandt med av reising, men dersom de ikke pleier å reise på hotell er jo det ofte luksus. Eller kanskje det er mulig å få ett par netter på hurtigruten. Aner ikke hva det koster.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...