susse Skrevet 11. juli 2007 #1 Del Skrevet 11. juli 2007 I går var vi på omvisning på føden. Hadde først en lang samtale med en kjempe koselig jordmor før vi ble vist rundt. Vi fikk all informasjon vi trengte om både smertelindring og fødestillinger, og vi snakket om hva jeg kunne tenke meg. Det var veldig rolig der når vi var der og det gav også oss en veldig ro. Vi snakket om at vi hadde blitt gravid gjennom AIH og hun skrev opp at vi skulle prioriteres til familierom hvis det var ledig når den tid kommer. Hun syntes vi fortjente det etter alt vi hadde vært igjennom for å bli gravide De hadde også verdens koseligste bad med badekar som man kan bruke gjennom riene. Vel... jeg kan ikke si at jeg gleder meg til selve fødselen (men det er det vel ingen som gjør). Men vi opplevde begge at vi kommer til å være i de tryggeste hender med veldig koselige folk. Så nå håper vi bare at dagene vil fly så vi snart kan få møte vår lille prinesesse. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9812158-var-p%C3%A5-omvisning-p%C3%A5-f%C3%B8den-i-g%C3%A5r/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå