Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Hva bruker dere til tøffler/innesko? Har dere også stående ekstra sko i barnehagen i tilfelle de blir våte? Og hva slags sko har dere i det hele tatt? Mini har foreløpig bare et par sandaler og joggesko. Bør sikkert ha støvler til barnehagestart?? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Vi bruker bare innesko i barnehagen. Her hjemme går det i sokker. Skobutikkene har egne hyller for innesko. Jeg anbefaler å brukel itt penger på innesko. Dette er sko som lett blir slaskete. Dette skjedde oss og det resulterte i at småen begynte å gå skjevt. Ettersom han bare hadde skoene på i barnehagen tok det en tid før jeg så det. Så heretter kjøper jeg ikke noe billig og tenker : " det er jo bare tøffler". På varme dager er det mange som bruker sandaler som innesko. Ellers har vi joggesko og støvler i barnehagen. Han har også et ekstra par joggesko hjemme++. Ofte er barnehageskoene både våte og skitne, så om vi skal på f.eks. handletur senere på dagen er det greit å ha rene par. Anbefaler ikke støvler med for. De lukter fort vondt og tar lang tid å tørke. Så send heller med noen raggsokker. Jeg legger også oppi ullsåler da støvlene ellers er svært kalde. Vintersko kommer senere.....
Pfff Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Vi bruker tøfler og gymsokker-aktige sko inne. Så har han støvler der også. Han har alltid på seg joggesko når han kommer til barnehagen.
lifa og Eline Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Vi bruker sandaler til snuppa år på 17 mnd. inne i barnhehagen. Bir veldig fort varm og klam på beina så da er det deilig med sandaler. Bruker gåskoen (type første sko) eller joggesko til og i barnehagen. Har ikke ekstra sko stående. men vi har ett par gummistøvler i barnehgen og ett par hjemme. da tar vi bare med regntøyet hjem i helgen hvis det er spådd regn elelr er utrykt for det.
nickoline og supermann Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Vi bruker kun sklisokker. De ville at vi skulle ha type skinntøffler. Så vi kjøpte tigidus, men de har de aldri giddet å bruke. Jeg ser an været, er det regn sender jeg han avgårde i sko, men sender med støvler.' Skal kjøpe ekstra støvler å ha i barnehagen til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå