Gå til innhold

er sååå dritt lei all prat om SA og MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

går det ikke ann å lage en egen side med de to emnene der??? man trenger ikke gå inn der det står ma og sa på overskriften, men det er ikke så lett å la være.... det står jo på annenhver linje nedover......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom faen ikke her og si sånt!! Dette innlegget ditt hører til på KRangle. SA og MA er alltid samtaleemne de første 12 ukene!!!!!!!

 

SKAMME DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff for et språk bruk da...hun lurte jo bare på om d ikke gikk da.....lov til å spørre her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja. Kanskje det egentlige skulle vært et eget forum om det. Mange som ikke ønsker å lese slikt fordi de blir nervøse.

Kanskje sende en forespørsel til Moderator om å slenge opp en egen side om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d hadde vel kansje ikke vært så dumt d heller...mange blir nervøse å d forstår jeg godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da foreslår jeg at du slutter å lage NOK ET INNLEGG om dette selv. Synes forøvrig at folk må få spørre om hva de vil her inne, og det er helt naturlig at slike diskusjoner kommer opp på 1. tri. Tenk om det skjedde deg, ville du ha lusket ut uten en gang å ha skrevet farvel til de andre her inne? Og tenk også på at en tredjedel av oss blør i første tri UTEN at man mister, men det er selvfølgelig det man bekymrer seg for. Og dermed skriver man om det. Folk er flinke til å bruke overskriftene til å gi dere en pekepinn om hva innlegget handler om.

 

Til HI, skjerp deg. Du får vise litt selvkontroll og la være å åpne innlegg som skremmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal sende det inn jeg. Ogs be Jordmor Siri om å skrive et godt innlegg e.l om blødninger i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg HI. Det fins faktisk eget forum for dette, Ufrivillig abort. Det virker egentlig som om de som opplever det heller ønsker å skremme livet av alle andre, siden de heller annonserer det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egen side for de som mister - men det har vært gjentatte diskusjoner og avstemminger her - alle har endt med at slike diskusjoner må vi ha rom for på første tri. Hvis dere med andre ord ikke trives med dette, foreslår jeg at dere lager deres eget private forum for "rosenrød gravidlykke med skylapper for verdens realiteter som driter i andres følelser"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er d så feiler deg anonyme menneske...respekter at d er mange som ønsker d slik da..er jo veldig mye snakk om d å d er nok frustrasjoner ute å går for di som opplever dette her....men andre bekymrer seg også for dette her da...synes synd på di som opplever dette her å d hadde vel vært bedre med en støtte side kun for dette her vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo rette alle sammen.

 

1 tri er jo (som alle de andre tri også) handler om å dele sine bekymringer.

 

Klart er selv drit lei men går jo inn å se om jeg kan kanskje hjelpe på noen måte...Ikke lett men jeg prøver.

 

Men hvis det hadde vært et eget sånn SA og MA forum, så vil jeg nesten ikke tørre å tenke på alle de "slemme" anonyme som skal lage dårlig smak og om de i det hele tatt får noe svar.

 

Så, jeg vet ikke hva som er best...Synes det er greit foreløpig. og er det for mye av SA/MA innlegg så lag noen positive også da...

 

Hva om heller skal støtte hverandre enn å lage kvalme her inne...?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner veldig godt at folk blir nervøse av ma og sa... hadde en selv tidligere i år.. og da lot jeg bare være å skrive noe om det. skjønner det er vanskelig, men derfor skulle vi hatt en egen forum på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig mye om hva andre mener om Sa og MA innlegg. Det er jo tross alt et høyt diskutert tema de første 12 ukene. Jeg bidrar selv med snakken,da jeg er midt i en ubehagelig situasjon selv.

 

Og ja det fins visst en ufrivillig abort side her.. da får de som ikke ønsker å lese om disse tingene lukke øya.

Har tittet der men lite "trafikk" og de jeg vet hvem er ..er her inne. Ikke der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig med HI. Vet dette er en del av 1.tri, men det må gå an å samle seg på en side, er det er flere i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde poenget med forumet var å utveksle erfaringer med folk i lignende situasjon, så da må jo ufrivillig abort forumet være perfekt for å diskutere SA/MA. Har selv opplevd det et par ganger, og har ikke ønsket å formidle det på denne debatten, siden det skaper unødig bekymring for mange. Det er sånt som skjer, og kjedelig er det. Kan heller ikke skjønne meg helt på de som flyr ned dørene på legevakta, når de ikke har kommet lenger enn 5-6 uker på vei. De får ikke gjort noe fra eller til. Kroppen ordner opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere GIDDER å diskutere dette? Ingen av dere får gjort noe med saken allikevel. Babykaces og mammaen til emilie, enig med dere to! dere anonyme som er faen så feige,ja,vondt å si det men man skulle nesten håpe dere fikk en jævla blødning og se hvor DERE valgte å ta det opp!!!!!!!!!!!! kom faen ikke her og lag kvalme,mange flotte jenter her som har det vondt disse dager,og dere er motbydelig kvalme med det dere skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Ønske andre en blødning på den måten, noe så umodent. Hva vet du om at vi ikke har oplevd det kanskje? Dere feige anonyme? Hva er begrunnelsen for den kommentaren? Ingen har vært ufine av oss som syns dette bør over på eget forum, tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå går d vel over styr her inne....tenk å si noe sånn da....snakker om å respektere andre sine følelser...ta dere en is nå å kjøl dere ner å kryss fingrene for at alle som har spirer i magen beholder diss nydelige mirakelene som vi har laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å la være å klikke på de innleggene, verre er det ikke!!

 

Dessuten dreier 1.trimester veldig mye om SA/MA, det er nemlig den tiden kroppen sannsynligvis støter ut embryoet/fosteret hvis det skulle være noe galt!

 

Dette er vel den n'te tråden om dette temaet.......litt utslitt kan man si!

Da er det kanskje på tide for dere å finne et annet forum hvis dere ikke takler slike innlegg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...