Gå til innhold

Hjelp! Vart flytta 3 veker tilbake!!!

Anbefalte innlegg

Skjønner ikkje noko eg no! Var på UL og vart flytta 3 veker tilbake!! Eg har jo teke utgangspunkt i siste mens, (har alltid hatt regelmessig mens), men då har eg jo vorte gravid utan å ha hatt mens da!! Nei, dette skjønner eg ingenting av. Og litt kjedeleg da, eg som trudde eg var 18+2, så er eg berre 15+2....... Og har fått ny termin midt i romjula. Eg som var så stolt for at eg ikkje hadde lagt på meg so mykje, he he. Er kjempeglad for at alt var bra, men dette var litt kjedeleg alikavel.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9811220-hjelp-vart-flytta-3-veker-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde med meg gitt. Terminen ble flyttet 18 dager - så nå er terminen 22. desember istedenfor 4. desember. De var imidlertid usikre på sykehuset så jeg skal tilbake til ny ultralyd undersøkelse i september - håper da at terminen justerer seg litt igjen...... Men, men babyen kommer når den kommer - og det viktigste er jo at alt står bra til. Var utrolig fasinerende å se på det lille vesenet inne i magen:o)

Da er vi flere i samme båt! :)

Hadde menstermin 2.des og ble flyttet tilbake 3 uker.

Gikk fra ultralyden som et stort spørsmålstegn og skjønner ingenting!

Fikk ikke noen ny termin, men skal tilbake 24.juli og få det da.

Nå er vi fornøyde med at vi trodde vi var 3 uker lengere og derfor slappet tidligere av etter de magiske 12 uker.. hehe, noe fordeler er det jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...